  • Data: 2019-03-13 18:44:54
    Temat: Re: PC P-W Altherma - podsumowanie rok/rok.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 marca 2019 18:33:04 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Duzo sie nie machles, wspomiane bylo 20-21.
    > Co jak dla mnie jest zimno.
    > Choc pewnie dalo by sie przezyc jakby nie bylo za duzo wiatru.
    > Ale mam podejrzenie ze bym tam marzl.
    >
    > Rewanz w takim razie weglowy bylby taki:
    > Dom 130m2, piec weglowy, temperatury w okolicy 25 stopni.
    > CWU grzane tym samym.
    > Poza sezonem CWU grzane przeplywowym - koszt w okolicy 80pln na dwa miesiace.
    > Koszt wegla 3500pln na sezon.
    >
    > Roznica w sumie jakies 2kpln na rok.
    > PC zwracala by sie jakies 10-15-20 lat. Czy jakos tak. Trudno porownac bo w domu
    mam cieplo.

    25stC w domu to jak dla mnie jakaś sauna.
    A uwierz mi ze na ogrzewaniu oszczędzać nie musze ale 25stC to jakiś kosmos dla nas
    22stC w salonie, 19-20stC w sypialniach i ze 24 w łązienkach
    Tak mamy od lat i nikt nie narzeka .
    Ale co tam kto lubi
    U mojej siostry jest w chacie faktycznie 25stC więc dłuzej jak "kawę" tam nie
    wytrzymuję zima
    Ale ona z tych co to jak z wanny wyszła to za pół godziny jakbyś do tej wanny wlazł
    to byś się poparzył jeszcze
    Poważnie;)