  • Data: 2017-12-06 10:22:50
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 06-Dec-17 10:00, Myjk wrote:
    > Jak dla mnie prawo jest prawidłowe i w większości przypadków jasne i wcale
    > nie durne, a że zawsze znajdzie się ktoś, kto sobie zinterpretuje wg
    > właśnej woli i jak mu wygodniej dla własnego interesu, to już inna sprawa.

    To oczywiście było wolne tłumaczenie łacińskiej sentencji "Dura lex, sed
    lex" ;-)

    Ale wracając do Twojej hipotezy to czy nie wydaje Ci się przypadkiem, że
    dobre prawo nie powinno pozwalać na tak szerokie interpretacje z jakimi
    mamy niejednokrotnie do czynienia? :-)

    To po pierwsze.

    A po drugie mając na uwadze ilość uchwalanego prawa (blisko 32 tysiące
    stron maszynopisu w 2016 roku i szacowane coś około 44 tysięcy stron
    maszynopisu w tym roku) to sorry ale IMHO nie da się tego zrobić dobrze
    wybrańcami Narodu z Wiejskiej. I znowu IMHO nie dotyczy to wyłącznie
    aktualnej ekipy.

    Piotrek