  • Data: 2017-12-07 22:23:32
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:10:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 7 Dec 2017 10:23:20 -0800 (PST), abomito

    > Ja też mogę potwierdzić -- mimo wszystko HGW zrobiła więcej niż taki dla
    > przykładu Kaczyński, który jedyne co potrafił to blokować inwestycje.

    Ja to w warszawce bywam rzadko i niechętnie. Tak urbanistycznie spartolonego miasta i
    okolic to drugiego chyba w Polsce nie ma. Tez macie takie wrazenie czy ze śródmiescia
    widać inaczej? Ma ta HGW jakąś całosciową wizję?

    Natomiast co do opinii warszawiaków o polityce - to jest inny świat, gdzie tam jakies
    zrozumienie dla wielodzietnej rodziny z jakiegos zadupia.

    b.