  • Data: 2017-12-07 21:10:02
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Dec 2017 10:23:20 -0800 (PST), abomito

    > Bo patrząc z poziomu zwykłych obywateli, to jest tak, jak mówisz.
    > Ale wcześniej też tak było. Od wielu lat.Moi znajomi z Warszawy
    > uważają Waltzową za bardzo dobrego organizatora.

    Ja też mogę potwierdzić -- mimo wszystko HGW zrobiła więcej niż taki dla
    przykładu Kaczyński, który jedyne co potrafił to blokować inwestycje. Jest
    takie powiedzenie, ten się nie myli kto nic nie robi -- i z taką dewizą
    występował Kaczyński. Wprost przeciwnie niż HGW. Nie znoszę tej baby,
    drażni mnie swoją osobą, twarzą, formą wypowiedzi, zachowaniem, ale dla
    miasta zrobiła sporo. I nawet te kamienice kładące się cieniem, co to je
    bandzior Jaki "odebrał" nic tu nie zmieniają. Za parę lat się okaże, że
    odbyło się to bezprawnie (tak jak było z oskarżeniem tego pana co więcej
    nikogo nie zamorduje) i za te "odebrane" pieniadze jeszcze wszyscy
    dodatkowo bekniemy w naliczonych odszkodowaniach.

    --
    Pozdor
    Myjk