  • Data: 2017-12-07 23:02:37
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten co wymyślił EKOgroszek powinien dostać nobla. Wszyscy się nabrali,
    > że o ekologię chodzi.

    Może dostał-no, nie Nobla.Ale dobrze ulokowany produkt, dobry pomysł na reklamę - i
    da się żyć.O ile prawnik nie zaspał...
    Nie zmienia to faktu. że widziałem kiedyś Ekologiczny groszek- był robiony z opon,
    jakiegoś lepiszcza i pyłu kamiennego dla regulacji kaloryczności.Ale tylko raz, ale
    za to za 20 lat temu.Podobno cała produkcja szła do Niemiec. Póżniej o tym nie
    słyszałem.Inna sprawa- wtedy węgiel był tańszy.
    To tak jak z odzysku złota z elektroniki: Któryś nasz instytut zrobił próby,
    badanie, linię...Jak policzono koszty, to złoto z mennicy wyszło sporo taniej.
    Pozdro.abomito