  • Data: 2017-12-07 23:09:31
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-07 o 22:23, Budyń pisze:

    > Ja to w warszawce bywam rzadko i niechętnie. Tak urbanistycznie spartolonego miasta
    i okolic to drugiego chyba w Polsce nie ma. Tez macie takie wrazenie czy ze
    śródmiescia widać inaczej? Ma ta HGW jakąś całosciową wizję?

    Ale co konkretnie Ci sie nie podoba?
    Nie mieszkam, ale znam Warszawe od bardzo dawna i uwazam, ze jednak
    sporo sie zmienilo. Srodmiescie to troche inna bajka. Ale co sie dziwic,
    jak to stosunkowo stara czesc w ktorej trudno o jakies innowacyjne
    rozwiazania. Natomiast to co sie wybudowalo i chyba dalej buduje,
    uwazam, ze sprawy poszly w dobrym kierunku. Brakuje oczywiscie szybkiego
    polaczenia zachodniej czesci ze wschodnia i z niezrozumialych wzgledow
    od lat obwodnica z zachodu o statusie autostrady konczy sie ostrym
    nawrotem w lewo i korkami na Dolinie Sluzewieckiej. Ale polnocna, czy
    zachodnia czesc wyglada juz caliem, calkiem.

    > Natomiast co do opinii warszawiaków o polityce - to jest inny świat, gdzie tam
    jakies zrozumienie dla wielodzietnej rodziny z jakiegos zadupia.

    Bo to takie importowane Warszawiaki co im sie w doopach poprzewracalo
    jak z zadupia przyjechali i po paru latach na Ursynowie wydaje im sie,
    ze wielka elyta sie stali.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.