  • Data: 2017-12-08 00:18:01
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kaczynski byl krocej to i mniej mogl zrobic. Nie jestem z Warszawy to nie wiem ile
    ktory prezydent zrobil. Co do odbieranych nieruchomosci. Decyzje komisji nie sa
    ostateczne. Przysluguje odwolanie do sadu. I jakos odwolan nie ma. Jak komus
    uczciwemu panstwo by cos zabralo to nastepnego dnia od dostarczenia decyzji poszedl
    by do sadu. Zwlaszcza ze wedlug niczym nie potwierdzonych plotek za moment sedziowie
    Kaczynskiemu z reki beda jedli. Podawali w publikatorach ze cos innego sie dzieje.
    Bylo kilka przypadkow ze nowi wlasciciele sami oddali nieruchomosci ktore
    "odzyskali". Wychodzi ze wola dostac w zawiasach za skladanie nieprawdziwych
    oswiadczen, przestepstwa przeciwko dokumentom itp niz za wyludzenie. Wczoraj podali
    ze wczoraj 24 osoby zwiazane z warszawskimi kamienicami zostaly zdrutowane.