  • Data: 2017-12-07 14:13:05
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem w fanklubie pisu ale jakos nie widze ze jest gorzej niz za po. PO tylko
    zabieralo i dokladalo. PIS nie zabiera a w wrecz przeciwnie troche daje. Na dodatek
    mam pewnosc ze jak za pol godziny wyjde zrobic zakupy to na ulicy jak na
    Antarktydzie, prawie wszyscy biali a nie siniaci czy ciapaci. Oczywiscie jest i inny
    punkt widzenia. To punkt widzenia tych co za po okradali swoje panstwo. To byla i
    jeszcze jest spora grupa ludzi ktora z przerazeniem patrzy na zmiany w sadach w
    ktorych moze byc trudno za kase cos zalatwic. Ogladaja telewizje i widza ze
    zlodziejom juz zabrali dobr za pol miliarda zlotych. I czekaja az do nich przyjda
    noca i kolbami w drzwi zalomoca. I lepiej wtedy nie miec broni bo panstwo oszczedzi
    na procesie.