  • Data: 2017-12-07 10:13:58
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja już naostrzyłem widły gnojne, wyklepałem kosę na sztorc i zbieram
    > sąsiadów na wycieczkę do urzędów, trzeba ten gnój w końcu z stamtąd
    > wyrzucić, same świnie nie oderwą się od koryta !!!

    Ty się weż na razie wstrzymaj.
    Był kiedyś był PIS przy przy władzy i było żle.
    Więc się zamieniliśmy na PO z PSL i było gorzej.
    Więc znowu spróbowaliśmy PISu i jestjeszcze gorzej.
    No kto będzie następny, jak nikogo nie ma?
    Więc te widłykosymotyki to ja bym zamienił na siekierymloty i koryta
    porozbijał.A w ogóle to a bo mi to.A na wyborach nie bylem.