    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Date: Mon, 19 Mar 2012 22:10:55 +0100

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:jk7s4c$47g$1@node2.news.atman.pl...

    > No, może i masz rację. Ja do wszystkich tak z sercem na dłoni :) Tak mi
    > się kojarzy że z osobą o nicku "news" prowadziłem kiedyś dyskusję która
    > zmierzała do nikąd, ale co tam...
    > Chce - skorzysta, nie chce - może skorzysta ktoś inny skoro się już
    > naprodukowałem, choć umiejętność korzystania z usenetu ginie w
    > narodzie....

    Po dyskusjach z takimi, przychodzi mi tylko jedna myśl: "po cholerę my
    oddajemy tę wiedzę za bezcen takim palantom, którzy i tak nie docenią tego,
    że sami zdobywaliśmy ją latami w szkole i poza nią, ślęcząc nad literaturą,
    grzebiąc w internecie, jeżdżąc na kursy, seminaria oraz ucząc się na
    własnych błędach, które przynosiły nam spore straty"? Niech sami też tego
    doświadczą to wtedy będą umieli docenić pozyskaną wiedzę, a tak to nauczyli
    się pasożytować stosując zasadę "pomóż mi, ale i tak jesteś palantem".

    Jesteś fachowcem w dziedzinie instalacji CO i tego nie da się ukryć.
    Ponieważ sam także zajmuję się tą dziedziną, dlatego wiem ile czasu, wiedzy
    i poświęceń nas to kosztowało.
    Jednak jak się okazuje wielu takich jak autor tego wątku żeruje na wiedzy
    takich jak my.
    Nie ma sensu dzielić się własnymi doświadczeniami, ani próbować oszczędzić
    im porażek, przez które sami przeszliśmy. Po prostu i tak tego nie docenią,
    bo są zbyt zarozumiali i nie poznali ile kosztuje zdobywanie wiedzy. Kiedy
    potrzebują to dostają od takich "łosi" jak my gotowe rozwiazania, bez
    potrzeby uczenia się i bez wysiłku zdobywania wiedzy. Dlatego też nigdy nie
    będą umieli docenić ani Twojej wiedzy, ani poświęcenia, ani zmarnowanego
    przez Ciebie czasu.
    Być może zauważyłeś, że od pewnego czasu przestałem pełnic rolę biura
    darmowych porad?
    Postanowiłem nie udzielać darmowych porad w dziedzinach, w których jestem
    specjalistą, bo zbyt dużo mnie kosztoiwała ta wiedza. Tak więc na tamat
    automatyki, elektroniki i instalatorstwa się nie udzielam na grupach. Co
    najwyżej na forach, na których mogę coś zyskać w zamian np. punkty, które
    mogę zamienić choćby na potrzebną dokumentację.