  • Data: 2019-12-08 08:06:19
    Temat: Re: Panele fotowoltaniczne SPISEK
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 7 December 2019 12:55:59 UTC-6, SpiskowyMocny wrote:

    > Oczywiście każdy producent i bank zapewnią was że instalacja zwróci się wam
    > w 5 lat, pokazując odpowiednie słupkom i rysunki na poziomie wypowiedzi tego
    > pana, więc śmiało rekiny biznesu biegnijcie do banków po kredyty na
    > instalację, za 5 lat będziecie zbierać kokosy!!!
    > Bo te panele tak naprawdę działają na kredyty a nie na słońce i gwarantowany
    > zysk dają bankom, producentom i sprzedawcom i to znacznie szybciej niż po 5
    > latach.

    Bingo.

    Jak sie zwraca w 5 lat to czemu te wszystkie fundusze inwestycyjne nie zwoza wagonami
    paneli z chin tylko ciułają na jakichs gowno firemkach po 10%?

    Kiedys byl jakis program zielony i byla doplata do kredytu na to. Poszedlem i pytam
    czy jak za gotowke kupie to tez mi dadza doplate.
    Gdzie tam, takie sa warunki zeby na zieleniznie zarabial bank.
    A same panele sa jak Miś.

    Oczywiscie nieco przesadzam bo jednak z paneli jakis tam pozytek jest ale glownym
    celem tego calego cyrku jest wydojenie kowalskiego poprzez budzet skarbu panstwa i
    nasypanie bankom w kieszen.
    To oni maja dobry ROI na tym pierdolniku.
    I to gwarantowany.

    Jakby mialo byc uczciwie to by mozna to gowno bylo odliczyc od pitu. I to
    kumulatywnie na pare lat wprzod tak coby nawet biedny maliniak odkladajac 200pln
    miesiecznie mogl w zabawie wziasc udzial.
    W efekcie mogl by sobie PIT zmniejszyc do zera i cos dla swiata/ekologii zrobic.

    Ale kupa luda tego nie czai. Za bardzo wyksztalceni sa. Prostych rzeczy juz nie
    kumaja...