  • Data: 2018-10-15 22:41:24
    Temat: Re: Panele słoneczne - o co pytać
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 15 October 2018 13:39:26 UTC-5, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ale jak sami sobie założą, to już dobry biznes? :-P

    Wtedy jest taki jak sobei ktos zrobi. Bo te kolumby to na pewno zrobia biznes pod
    siebie.

    Zajrzalem tam na strone, napisana tak aby nie bylo watpliwosci ze to dobry biznes,
    tylko mam watpliwosci czy tam wszystko napisali tak jak jest naprawde a malych
    literek nigdzie nie znalazlem aby sprawdzic zdalnie :)

    Jedyny haczyk jakim bym widzial jako szanse na to ze to moze miec sens jest taki ze
    ta doplata jest dla kowalskiego a nie dla firmy. Wtedy kolumby by sie podczepily pod
    zysk kowalskiego ktory dostal by doplate.

    Tylko w takim razie jakim cudem tam pisza ze kowalski ma miec na te panele
    kredyt/leasing a potem ze mozna sie wypisac z zabawy a oni zabiora te panele w 90
    dni? Oni panele zabiora, laskawie abonamentu nie nalicza ale juz kredytu nie pokryja
    bo costam. I zostaje czlowiek z gola dupa i ratami na golych plecach...

    Pachnie mi to sytuacja jak z telefonem na gwarancji w promocji.
    Abonament trza placic, a fon popsuty lezy w serwisie. I kazdy sie wypina, wlacznie z
    ubezpieczycielem co mial pokryc koszty naprawy i skladke wzial.

    Obym sie mylil :)