  • Data: 2018-10-16 09:53:30
    Temat: Re: Panele słoneczne - o co pytać
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Oct 2018 13:41:24 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    > Wtedy jest taki jak sobei ktos zrobi. Bo te kolumby to na pewno zrobia biznes pod
    siebie.

    > Zajrzalem tam na strone, napisana tak aby nie bylo watpliwosci ze to dobry biznes,
    tylko mam watpliwosci czy tam wszystko napisali tak jak jest naprawde a malych
    literek nigdzie nie znalazlem aby sprawdzic zdalnie :)

    > Jedyny haczyk jakim bym widzial jako szanse na to ze to moze miec sens jest taki ze
    ta doplata jest dla kowalskiego a nie dla firmy. Wtedy kolumby by sie podczepily pod
    zysk kowalskiego ktory dostal by doplate.

    > Tylko w takim razie jakim cudem tam pisza ze kowalski ma miec na te panele
    kredyt/leasing a potem ze mozna sie wypisac z zabawy a oni zabiora te panele w 90
    dni? Oni panele zabiora, laskawie abonamentu nie nalicza ale juz kredytu nie pokryja
    bo costam. I zostaje czlowiek z gola dupa i ratami na golych plecach...

    > Pachnie mi to sytuacja jak z telefonem na gwarancji w promocji.
    > Abonament trza placic, a fon popsuty lezy w serwisie. I kazdy sie wypina, wlacznie
    z ubezpieczycielem co mial pokryc koszty naprawy i skladke wzial.

    > Obym sie mylil :)

    Postaram się o to co proponujesz zapytać, dzięki za sugestie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka