  • 31. Data: 2017-01-23 10:24:16
    Temat: Re: Piekno elektryki na budowie
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, January 21, 2017 at 8:46:13 PM UTC+1, alberciq wrote:
> [...]
    osadzać? Jak tynk mu wiąże na ścianie to ma babrać się i ustawiać puszki?

    pozniej tykarz troche narzekal, ze woli "dyndajace", bo sam sobie idealnie zlicuje z
    tynkiem (u mnie tynki tradycyjne, sciany z ceramiki) wiec dosc grubo tynku wchodzilo.
    Troche puszek odkuwal i poprawial. A czy sobie je zagipsuje tuz przed tynkowaniem jak
    juz wszystko wymierzy, czy w trakcie to nie wiem... pewnie co kto lubi...

    > a w czym to przeszkadza jak puszka jest nieco głębiej niż lico ściany?
    > osprzęt przykręcany na śrubki oprze się o ścianę, śrubki długość mają z
    > zapasem..
    >
    > pytam, bo sam właśnie robię elektrykę i myślałem samodzielnie puszki
    > osadzać tak aby były około 0,5cm głębiej niż prawdopodobne lico ściany..

    U mnie o ile pamietam czesc tak jest osadzona i dziala, ale chyba najlepiej wlasnego
    tynkarza zapytac jak chce...
    Jesli puszki sa zlicowane to zatrze tynk paca i gotowe, jak sa glebiej, to musi jakos
    ta dziure w tynku zrobic. Zapewne jak by nie bylo, to sobie poradzi... conajwyzej
    ponarzeka troche ;)

    WS

  • 32. Data: 2017-01-23 11:33:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Śrubki mocujące galanterię do puszek nie mają zapasu długości, ale jak kupisz dłuższe
    to powinno być OK.
    Zaleta jeszcze taka, że puszki "zawsze" są za płytkie (jakoś coraz grubsze i
    sztywniejsze druty ludzie dają), a "nigdy" za głębokie ;-))

    -----