  • 21. Data: 2017-01-16 11:25:50
    Temat: Re: Piekno elektryki na budowie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d539155-72e5-4b98-af3d-130819e49348@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 08:48:15 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    youtu.be

    >Obejrzalem i poczytalem watek.

    >I chyba nikt nie zwrocil uwagi ze w miejscach gdzie te ciągi kabli idą to
    >tynk może sie słabo trzymać.
    >No i może być widac te kable w związku z efektem "przeświecania" przy
    >cienkich warstwach tynku.

    >Niby idea ładna ale na to trzeba by sporo tynku naklasc a po puszkach widac
    >ze nie będzie go za duzo (pi*oko 5mm na tych kablach).

    >Katastrofy nie bedzie i rozdzielna będzie elegancka ale tynki mogą wyjść
    >tak se...

    Po mojemu tam bedzie KG, zaden tynk.

  • 22. Data: 2017-01-16 12:47:50
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 08:33:41 UTC+1 użytkownik wchpikus napisał:

    > Pozatym, montowanie puszek przed tynkami..

    A kiedy? Po?!?!

  • 23. Data: 2017-01-16 14:33:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.01.2017 11:25, Ghost wrote:
    > Po mojemu tam bedzie KG, zaden tynk.

    Skąd takie przypuszczenie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2017-01-16 19:11:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 12:47 Marcin W. <m...@w...org> pisze:

    > A kiedy? Po?!?!

    W trakcie, ale w sumie tak lepiej.
    Większe prawdopodobieństwo jest trafienia na tynkarza idiotę, który w
    d..pie ma puszki i leci metry niż na elektryka, który nie pomyśli i nie
    przewidzi grubości tynku.

    TG

  • 25. Data: 2017-01-16 22:59:22
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-16 o 10:47, s...@g...com pisze:
> [...]
    sie słabo trzymać.
    > No i może być widac te kable w związku z efektem "przeświecania" przy cienkich

    To nie jest przeświecenie, tynk nad kablem inaczej wchłania farbę niż
    obok, dla jasnych kolorów bez znaczenia ale kolory intensywne zachowują
    się ciekawie, w łazience mam niebiski i nad kablami jest rozjaśniony do
    białego, w drugiej łazience mam zielony i tam z koleii nad kablami jest
    ciemniej czyli ciemno zielony się zrobił :(

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 26. Data: 2017-01-20 16:44:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Jan 2017 08:33:40 +0100, wchpikus
    <w...@w...wp.pl> wrote:
    > Pozatym, montowanie puszek przed tynkami..

    ? Zawsze montuje się poszki przed tynkiem, aby tynkarz mógł je
    swobodnie osadzić przy tynkowaniu...

    --
    Marek

  • 27. Data: 2017-01-20 16:50:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 20, 2017 at 4:44:26 PM UTC+1, Marek wrote:

    > ? Zawsze montuje się poszki przed tynkiem, aby tynkarz mógł je
    > swobodnie osadzić przy tynkowaniu...

    tylko na filmie sa juz osadzone na amen (zagipsowane)

    WS

  • 28. Data: 2017-01-20 18:21:04
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 16:50:04 UTC+1 użytkownik WS napisał:

    > tylko na filmie sa juz osadzone na amen (zagipsowane)
    >
    > WS

    No ale przecież tak się robi - to mają luźno wisieć i tynkarz w tynku ma je osadzać?
    Jak tynk mu wiąże na ścianie to ma babrać się i ustawiać puszki?

  • 29. Data: 2017-01-21 14:47:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 20, 2017 at 6:21:06 PM UTC+1, Marcin W. wrote:

    > No ale przecież tak się robi - to mają luźno wisieć i tynkarz w tynku ma je
    osadzać? Jak tynk mu wiąże na ścianie to ma babrać się i ustawiać puszki?

    Tez tak mialem zrobione (tzn. osadzone na etapie robienia inst.elektrycznej), pozniej
    tykarz troche narzekal, ze woli "dyndajace", bo sam sobie idealnie zlicuje z tynkiem
    (u mnie tynki tradycyjne, sciany z ceramiki) wiec dosc grubo tynku wchodzilo. Troche
    puszek odkuwal i poprawial. A czy sobie je zagipsuje tuz przed tynkowaniem jak juz
    wszystko wymierzy, czy w trakcie to nie wiem... pewnie co kto lubi...

    WS

  • 30. Data: 2017-01-21 20:46:11
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 21.01.2017 o 14:47, WS pisze:

> [...]
    juz wszystko wymierzy, czy w trakcie to nie wiem... pewnie co kto lubi...

    a w czym to przeszkadza jak puszka jest nieco głębiej niż lico ściany?
    osprzęt przykręcany na śrubki oprze się o ścianę, śrubki długość mają z
    zapasem..

    pytam, bo sam właśnie robię elektrykę i myślałem samodzielnie puszki
    osadzać tak aby były około 0,5cm głębiej niż prawdopodobne lico ściany..