  • 11. Data: 2017-01-10 22:07:44
    Temat: Re: Piekno elektryki na budowie
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-10 o 19:50, Kris pisze:

    > "Fachowiec" od tzw "punktu" kasował i sam materiał kupował w imieniu inwestora.
    > Ale pedancik z niego niezły

    A ktoś jeszcze liczy od punktu?

  • 12. Data: 2017-01-10 22:22:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 22:07:45 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > A ktoś jeszcze liczy od punktu?

    A jak by inaczej/ I kupno materiałów to też przez fachofca bo inaczej niczego nie
    gwarantują.

  • 13. Data: 2017-01-10 22:38:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 08:48, Bolko pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

    - a gdzie panu ten obrazek przybić?
    - a tutaj...

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2017-01-10 22:50:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 10:39:37 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > Jak dla mnie kilometry zbędnych kabli.

    Przy takiej ilości przewodów na ścianach można je już liczyć jako
    warstwę izolacyjną i akumulacyjną :P

    L.

  • 15. Data: 2017-01-11 08:51:52
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 10.01.2017 22:38, Irokez wrote:
    > - a gdzie panu ten obrazek przybić?
    > - a tutaj...

    Z obrazkiem spoko. Można się przesunąć. Gorzej jak taki komplet
    przewodów idzie na oknem... z karniszem jest mniej możliwości
    przesunięcia się. Tutaj słabo to widać jak wygląda przestrzeń nad oknami.

    Ja mam w domu na wyposażeniu detektor przewodów skill'a. Jest na tyle
    dokładny, że IMHO jestem w stanie wiertłem 8 trafić w przewód YDYp 4x1.5
    jakbym miał taką potrzebę (co oznacza, że też potrafię się z nim minąć ;-)).

    Pozdrawiam.
    --
    GreDi

  • 16. Data: 2017-01-11 09:58:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-10 o 22:22, Kris pisze:

    > A jak by inaczej/ I kupno materiałów to też przez fachofca bo inaczej niczego nie
    gwarantują.

    Trzeba zmienić fachowca.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2017-01-11 10:00:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Może to ogrzewanie ścienno-sufitowe?
    Skoro rząd zapowiada tani prąd -)

    -----

  • 18. Data: 2017-01-13 16:16:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Jan 2017 23:48:13 -0800 (PST), Bolko <s...@g...com>
    wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

    Jeśli ktoś nie planuje zaawansowanej automatyki domowej (smart home)
    to taka instalacja to tylko zbedny koszt...

    --
    Marek

  • 19. Data: 2017-01-16 08:33:40
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 13.01.2017 o 16:16, Marek pisze:
    youtu.be

    > Jeśli ktoś nie planuje zaawansowanej automatyki domowej (smart home) to
    > taka instalacja to tylko zbedny koszt...

    Pozatym, montowanie puszek przed tynkami..

  • 20. Data: 2017-01-16 10:47:46
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 08:48:15 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GRfMqK6Pyx8&feature=
    youtu.be

    Obejrzalem i poczytalem watek.

    I chyba nikt nie zwrocil uwagi ze w miejscach gdzie te ciągi kabli idą to tynk może
    sie słabo trzymać.
    No i może być widac te kable w związku z efektem "przeświecania" przy cienkich
    warstwach tynku.

    Niby idea ładna ale na to trzeba by sporo tynku naklasc a po puszkach widac ze nie
    będzie go za duzo (pi*oko 5mm na tych kablach).

    Katastrofy nie bedzie i rozdzielna będzie elegancka ale tynki mogą wyjść tak se...