  • Data: 2018-11-19 12:20:33
    Temat: Re: Pies na posesji
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-18 o 23:30, pueblo pisze:
    > Witaj Twardy, 18 lis 2018 w

    > Pytanie najważniejsze jest: kto nie upilnował swojego psa? :)
    > ToMasz to świetnie rozwiązał.

    A nie w chodzi w grę zasada dochowania staranności ?
    Kolega dochował staranności i ogrodził działkę żeby obce psy (dzieci)
    nie wchodziły, sąsiad nie dochował staranności i nie upilnował swojego
    psa sprowadzając równocześnie zagrożenie na innych, pies mógł spowodować
    wypadek samochodu czy nawet katastrofę lądową (autobusu pełnego dzieci
    szkolnych)