  • Data: 2018-11-19 16:02:46
    Temat: Re: Pies na posesji
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Roman Rogóż, 19 lis 2018 w news:psu6a2$th1$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > A nie w chodzi w grę zasada dochowania staranności ?
    > Kolega dochował staranności i ogrodził działkę żeby obce psy
    > (dzieci) nie wchodziły, sąsiad nie dochował staranności i nie
    > upilnował swojego psa sprowadzając równocześnie zagrożenie na
    > innych, pies mógł spowodować wypadek samochodu czy nawet katastrofę
    > lądową (autobusu pełnego dzieci szkolnych)

    No ja się zgadzam, to OP ma jakieś wątpliwości i wydaje mi się że jak
    sobie odpowie na to pytanie, to znikną.
    Swoją drogą - nie znam się na psach - ale musi mieć jakieś takie
    bardziej z tych groźnych, skoro nie dały szansy intruzowi spierdzielić
    z podkulonym ogonem, tylko go z miejsca załatwiły. Ciekawe jak się ma
    listonosz?