  • 21. Data: 2013-02-22 10:36:08
    Temat: Re: Piony gazowe i Gazomierz w bloku a przepisy
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:51273919$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

    > tylko sam rozumiesz prąd jest niezbędny a gaz nie ( przynajmniej w
    > teorii )

    Gotowanie na jednym "palniku" pewnie też wchodzi w grę ale możliwość użycia dwóch
    lub więcej "palników" jest bardziej komfortowa. To, że płytę grzewczą można podłączyć
    pod jedną fazę nie oznacza, że można korzystać ze wszystkich pól jednocześnie.

  • 22. Data: 2013-02-22 11:01:57
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jan Koval wrote:
> [...]
    > grzewczą
    > można podłączyć pod jedną fazę nie oznacza, że można korzystać ze

    ja mam do dyspozycji 6kW i narazie nie miałem sytuacji że prąd się
    wyłączył z przeciążenia ale na dzisiaj palniki mam gazowe piekarnik
    elektryczny ale jak się do tego dołoży 4 palniki elektryczne to będzie
    problem

    jeffrey

  • 23. Data: 2013-03-17 09:32:50
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    > przepisy się zmieniają, jest okres przejściowy i się skończy - mają ci
    > wtedy odciąć gaz bo instalacja nie spełnia wymogów bezpieczeństwa ?
    > intalacja nie może być ukryta i tyle, wiele osób ma na trasie jakieś
    > szafki, pawlacze itp to muszą zdjąć i nie ma dyskusji

    ta a teraz ciągną to przez środek mieszkania przez środek przedpokoju
    rura gazowa, kuchni i łazienki i nie można tego zabudowaĆ!

  • 24. Data: 2013-03-17 09:33:26
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-02-20 14:33, Marek Dyjor pisze:

    > żeby mógł nie płacić za gaz bez ryzyka odcięcia gazu :)

    bingo

  • 25. Data: 2013-03-17 09:37:25
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-03-17 09:33, Rabarbar pisze:

    > bingo

    a dokładniej mogli mi ściągnąć gazomierz za niepłacenie a ja se zrobić
    połączenie i nikt by tego nie wykrył

    czyli jest to robienie dobrze gazowni, mi chodzi o podstawy PRAWNE a
    jeszcze nikt tu nie napisał

  • 26. Data: 2013-03-18 07:07:19
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rabarbar" <t...@i...pl> napisał w wiadomości news:514580c4$0$1210>