    From: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plan zagospodarowania - kolor dachu
    Date: Tue, 16 Aug 2016 22:57:58 +0000 (UTC)

    On 2016-07-30 20:34, gobo <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Hej,
    > Plan zagospodarowania dla mojej działki przewiduje taki kolor dachu:
    > cyt " dla dachów dwu- i wielospadowych stosowanie kolorystyki w tonacji
    > czerwieni (zbliżonej do naturalnego koloru cegły)"
    > No i nie mamy z żoną pojęcia jaki kolor to ma być. Kolor cegły to taki
    > od pomarańczowego, rdzawego aż do brązu. Czerwieni w cegle jest akurat
    > chyba najmniej.
    > Kto ostatecznie zadecyduje o tym, czy wybrany przeze mnie kolor spełnia
    > wymagania planu, czy nie? Mocno to wszystko uznaniowe...
> [...]

    Przepraszam za archeologię.
    Czy domy dookoła już stoją? Generalnie takie zalecenia są po to, żeby
    każdy nie miał innego, więc dobrym pomysłem jest podobny do sąsiadów.
    Ew. jeśli Ty jesteś pierwszy to będziesz wzorem dla innych. Wbrew
    pozorom lepiej wygląda brzydszy kolor podobny do każdego innego na
    ulicy niż ładniejszy ale odstający.

    To jeden z przypadków gdzie nieprecyzyjne regulacje mają sens.