  • Data: 2016-08-18 10:56:32
    Temat: Re: Plan zagospodarowania - kolor dachu
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.08.2016 10:30, anhin wrote:
    > Piszę to mając w pamięci prawie
    > dwuletnią walkę mojego przyjaciela, który chciał sobie postawić
    > rewelacyjny minimalistyczny domek

    Ojej... ja jako wielbiciel stylu dworkowego, który w tradycji polskiej
    zajmuje poczesne miejsce, jestem przeciwny takim realizacjom.
    Nie mógłbym znieść widoku takiego koszmarnego czegoś.

    To oczywiście żart, bo ja uważam, że państwo nie ma prawa decydować o
    takich rzeczach. Ograniczenia oczywiście być muszą aby wolność jednostki
    była realizowalna i od tego jest PZP* ale (w dużym skrócie) powinno ono
    zawierać ograniczenia w stylu wys. zabudowania i odległości od granic a
    nie rzeczy w stylu - kolor elewacji.

    *) analogią jest np. prawo o ruchu drogowym, dzięki wprowadzeniu
    ograniczenia polegającego na nakazie jazdy z prawej strony zwiększona
    została wolność ponieważ cały prawy pas mamy wolny!

    I tak IMVHO powinno się patrzeć na tworzenie prawa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info