  • 1. Data: 2016-01-31 21:44:16
    Temat: Podłoga winylowa
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam w mieszkaniu w tym momencie deske barlinecka.
    Po ośmiu latach latach już nie mogę na nią patrzeć.
    I dzisiaj w Leroyu zobaczyłem podłogę winylową.
    Dla mnie wygląda jak parkiet.
    Pytanie jak z wytrzymałością w porównaniu do deski?

  • 2. Data: 2016-02-01 22:13:23
    Temat: Re: Podłoga winylowa
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 21:44:17 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > I dzisiaj w Leroyu zobaczyłem podłogę winylową.
    > Dla mnie wygląda jak parkiet.
    > Pytanie jak z wytrzymałością w porównaniu do deski?

    Chodzi Ci o "wytrzymalosc" czlowieka, ktory na to patrzy?

  • 3. Data: 2016-02-02 20:23:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-31 21:44, Bolko wrote:
> [...]
    > I dzisiaj w Leroyu zobaczyłem podłogę winylową.
    > Dla mnie wygląda jak parkiet.
    > Pytanie jak z wytrzymałością w porównaniu do deski?

    Ale czy koniecznie musi udawać parkiet/deskę?
    Może lepiej jakiś designerski wzór? Tyle, że to determinuje wnętrze i
    raczej klasyczne być nie może wtedy.

  • 4. Data: 2016-02-02 21:30:15
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 20:23:38 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Ale czy koniecznie musi udawać parkiet/deskę?
    > Może lepiej jakiś designerski wzór? Tyle, że to determinuje wnętrze i
    > raczej klasyczne być nie może wtedy.

    Dlaczego ma czegos nie udawac?
    Ludzie kupuja nawet plytki ceramiczne o wygladzie drewna.
    Z badan wynika, ze w galerii handlowej ludzie wchodza czesciej do lokali, w ktorych
    jest podloga z drewna, lub z materialu drewnopodobnego.

    Winyl jest surowcem, z ktorego mozna wyprodukowac materialy o wytrzymalosci na
    scieranie 20-90, w skali 1 do 100.

    Kostka winylu, bez wypelniaczy i bez plastyfikatorow, jest twarda, jak kamien.

    Mowienie o wlasciwosciach winylu jest jak mowienie o charakterze kobiety.
    Jest mnostwo odmian, w zaleznosci od domieszek.
    Druga strona medalu, to, jak je pielegnujesz...
    Kiepska jakosc, dobrze smarowana, tez wytrzyma dlugo, a na dobrej jakosci mozesz
    jezdzic czolgiem (jesli go posiadasz).

  • 5. Data: 2016-02-02 22:11:47
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 21:30:18 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    >
    > Mowienie o wlasciwosciach winylu jest jak mowienie o charakterze kobiety.
    > Jest mnostwo odmian, w zaleznosci od domieszek.

    Mieszkam w Krakowie, czasami chodzę do Tesco gdzie na dziale ubrań jest zrobiona
    podłoga z winylu a wygląda jak parkiet.
    I jak zobaczyłem ta podłogę jakies pięć lat temu to jestem w niej zakochany.
    Żona sobie robi zakupy a ja idę na dział odzieżowy i sobie na nią patrzę.
    Najbardziej pociąga mnie w niej to że ludzie
    jeżdzą po tej podłodze wózkami,
    chodzą w szpilkach i traperach,
    na których czasami jest błoto a czasami sól
    a ona nadal wygląda jakby była położona tydzień temu.
    Ja chcę taką podłogę!!! :)

    Najprościej byłoby kupić klejone. Ale to nierealne w tym momencie.
    Pytanie czy panele są równie wytrzymałe na zniszczenie?
    I na co mam patrzeć żeby moja podłoga była równie długo się trzymała.

  • 6. Data: 2016-02-03 07:49:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-02 21:30, Marek wrote:
    > Dlaczego ma czegos nie udawac?

    Jakoś winyl udający drewno jest dla mnie nie do przyjęcia, chociaż winyl
    jako taki jak najbardziej - sam mam niemal wszędzie takie podłogi

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2016-02-03 18:23:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 07:49:49 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Jakoś winyl udający drewno jest dla mnie nie do przyjęcia, chociaż winyl
    > jako taki jak najbardziej - sam mam niemal wszędzie takie podłogi

    Jak długo?
    W łazience też?
    Podłoga pływająca czy klejona do podłogi?
    Możesz napisać na co zwrócić uwagę?
    Jakiej firmy masz i czy nadal polecasz :)

  • 8. Data: 2016-02-03 18:28:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jakoś winyl udający drewno jest dla mnie nie do przyjęcia,
    dlaczego jeśli mogę wiedzieć?

    i ostatnie pytanie
    w tym momencie mam deske barlinecką 10 mm + podkład 5 mm
    no i oczywiście płytki w korytarzu/ łazience dostosowane do wysokości deski.
    płytki sa ok ale panele winylowe mają 4 mm wiec powstaje róznica poziomów.
    możesz coś doradzić?

  • 9. Data: 2016-02-03 22:26:08
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 18:28:35 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    > płytki sa ok ale panele winylowe mają 4 mm wiec powstaje róznica poziomów.

    Musisz zrobic nadlewke z masy samopoziomujacej.
    Najwazniejsze, zeby poziomy byly rowne na styku. Kawalek dalej juz nie musi byc
    idealnie do poziomu. I tak nikt nie zauwazy.

  • 10. Data: 2016-02-04 08:03:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-03 18:23, Bolko wrote:
    > Jak długo?

    Kilka lat

    > W łazience też?

    Nie

    > Podłoga pływająca czy klejona do podłogi?

    Klejona tylko na brzegach

    > Możesz napisać na co zwrócić uwagę?

    Jak masz psa to warto wziąć taką, w której trudniej zrobić dziurę pazurem.

    > Jakiej firmy masz i czy nadal polecasz :)

    Tarkett

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info