  • 11. Data: 2012-01-06 15:38:05
    Temat: Re: Podłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    news:594c89bb-e441-42b1-8361-651abdff4ddc@w4g2000vbc
    .googlegroups.com...
    > ale mo e macie jaki "patent".

    patent to druga osoba do pomocy... jeden turla i rozwija, a drugi
    układa, dogina i klipsuje...

    czy przyrząd do klipsowania można gdzies wypożyczyć?

  • 12. Data: 2012-01-06 16:52:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Sty, 16:38, "Henryem" <f...@w...pl> wrote:

    > czy przyrz d do klipsowania mo na gdzies wypo yczy ?

    Po co Ci trzecia reka ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2012-01-06 20:50:48
    Temat: Re: Podlogówka pod prysznicem, jak radzic sobie z pex'em
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Po co Ci trzecia reka ? ;)
    > Adam
    To da sie klipsowac druga reka?

  • 14. Data: 2012-01-06 21:10:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    cs7g2000vbb.googlegroups.com...> On 6 Sty, 16:38, "Henryem" <f...@w...pl> wrote:

    > To da sie klipsowac druga reka?

    Tak samo jak sam mozesz rozciagac rure i klipsowac recznie, tak samo
    mozesz maszynka. Nie widze tu zadnych plusow - tzn. taka maszynka na
    pewno nie ulatwi Ci rozkladania samemu podlogowki. Taka maszynka moze
    sie przydac jak rozciagasz rure np z PB, pexa musisz i tak siasc na
    kolanach i zagiac, uformowac luki etc. To jak juz chodzisz po kolanach
    to mozesz tez te pare spinek latwo wcisnac :) Maszynka przydalaby sie
    jakby podlogowke robic we trzech - jeden rozwija rure, drugi zagina,
    trzeci klipsuje, choc to tez pracy nie przyspieszy bo drugi bedzie
    najwolniejszy ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2012-01-07 13:05:44
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...
> [...]
    > jakby podlogowke robic we trzech - jeden rozwija rure, drugi zagina,
    > trzeci klipsuje, choc to tez pracy nie przyspieszy bo drugi bedzie

    Wszystko jasne, dzieki.

  • 16. Data: 2012-01-12 07:49:24
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 22:19, Adam pisze:

    > Probujesz sie usprawiedliwic na sile ;-) Ale jak sie porozbierasz i
    > wchodzisz do kabiny to musi byc tragiczne uczucie - zimno w stopy.
    > Dopiero jak wlaczysz prysznic i woda zacznie nagrzewac kafelki to po
    > jakims czasie moze sie nagrzeje.. Ja mam podlogowke w "brodziku" i
    > drugi raz zrobilbym dokladnie tak samo - to jest super sprawa, a i
    > brodzik potem znacznie szybciej wysycha :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    Dokładnie jak piszesz - niestety ja nie mam pod prysznicem ogrzewania i
    ten moment wejścia na zimne kafle to upierdliwość.

    Ja bym następnym razem zrobił.

    Ariusz