  • 1. Data: 2012-01-05 19:12:36
    Temat: kto ma podłogówkę w całym domu?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Przyznać się !!

    ja mam tylko na dole i w lazience i holu u góry
    ale po 5 latach mieszkania z milą chęcią chcialbym mieć w calym domu
    a jak wy ?

    michal

  • 2. Data: 2012-01-05 20:15:11
    Temat: Re: kto ma podłogówkę w całym domu?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Usrobo wrote:
    > Przyznać się !!
    >
    > ja mam tylko na dole i w lazience i holu u góry
    > ale po 5 latach mieszkania z milą chęcią chcialbym mieć w calym domu
    > a jak wy ?

    mam w całym domum :)

    i mam drewniane podłogi (barlinek)

  • 3. Data: 2012-01-05 20:24:58
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-01-2012 o 20:12:36 Usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

    > Przyznać się !!
    Ja :) mam wszędzie.

    > ja mam tylko na dole i w lazience i holu u góry
    > ale po 5 latach mieszkania z milą chęcią chcialbym mieć w calym domu
    > a jak wy ?
    Z tego co wiem to wszyscy ci co nie zrobili wszędzie dochodzą do takich
    wniosków,
    tylko że później to ciężko zrobić i znacznie wiecej kosztuje.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-01-05 20:30:37
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2012-01-05 20:12, Usrobo pisze:
    > Przyznać się !!
    >
    > ja mam tylko na dole i w lazience i holu u góry
    > ale po 5 latach mieszkania z milą chęcią chcialbym mieć w calym domu
    > a jak wy ?

    Ja mam tylko w łazienkach i też żałuję, że nie zrobiłem wszędzie...

    Pozdry,
    MW

  • 5. Data: 2012-01-05 21:01:11
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przyznać się !!

    ja mam :)

    b.

  • 6. Data: 2012-01-05 23:11:07
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > mam w całym domum :)
    >
    > i mam drewniane podłogi (barlinek)

    Hej,
    Dziala to ? Nie wiem co robic , mam kupiona deske barlinecką (buk) na cala
    chate (148 m2 uż.) . Nie dlugo musze zdecydowac sie odnosnie ogrzewania.
    Daje rade ?

    pozdr.
    mihal

  • 7. Data: 2012-01-06 09:11:23
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Z tego co wiem to wszyscy ci co nie zrobili wszędzie dochodzą do takich
    > wniosków,

    nie wszyscy...:-)
    w sypialni mam jakieś 4 m2 wolnej podłogi a na niej puchatą
    wykładzinę, więc podłogówka odpada, mam po prostu grzejnik pod
    oknem...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2012-01-06 09:48:51
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-01-2012 o 00:11:07 mihal <f...@s...rt> napisał(a):

    > Hej,
    > Dziala to ? Nie wiem co robic , mam kupiona deske barlinecką (buk) na
    > cala chate (148 m2 uż.) . Nie dlugo musze zdecydowac sie odnosnie
    > ogrzewania. Daje rade ?

    Daje radę ale musisz mieć podłogówkę pod to policzoną, ja mam panele i
    dobrze
    grzeje.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2012-01-06 10:32:15
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    > ja mam :)

    ja będę miał po całości ok 100m2

  • 10. Data: 2012-01-06 12:09:31
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > ja mam tylko na dole i w lazience i holu u góry
    > ale po 5 latach mieszkania z milą chęcią chcialbym mieć w calym domu
    > a jak wy ?

    Ja mam w całym domu , nie ukrywam że do decyzji przyczyniły sie
    wypowiedzi na tej grupie ...
    Choć developer który budował mi dom patrzył na mnie jak na kosmitę jak
    powiedziałem że w całym domu chce podłógówkę i że będę miał panele ...
    Standardowo przez nich budowanych domach podłógówka jest tylko w
    kuchni , przedpokoju i łazience a w pokojach grzejniki ...

    Bo przecież jak będą panele to nie będzie działało i bedzie zimno , bo
    to nie zdrowe , bo sie kurzy i itd ...

    Ja jestem bardzo zadowolony z tej decyzji ...

    A czemu ludzie nie robią ?

    Cena i mity ...

    Mity :

    1. Bo muszą być kafle wszędzie
    2. Bo się kurzy
    3. Bo nie zdrowe

    Ale cena też ważna ...
    Podłogówka kilka lat temu była dużo droższa (części). Koszt montażu
    podłogówki jest także dużo droższy niż montażu grzejników ....