  • 1. Data: 2012-01-05 18:58:39
    Temat: Szerokość odpływu liniowego
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Planuję zrobienie kabiny prysznicowej bez brodzika - odpływ liniowy w
    podłodze na krawędzi kabiny.
    Kabina ma być szerokości 90cm i tu pytanie o szerokość odpływu.
    Kupić odpływ 90cm tak aby był od ściany łazienki do ściany kabiny czy
    trochę węższy, np 80cm - wtedy przy ścianie będzie 5cm podłogi i przy
    ściance kabiny również 5cm.

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-01-12 07:44:38
    Temat: Re: Szerokość odpływu liniowego
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 19:58, SkiMir pisze:
> [...]
    > Kupić odpływ 90cm tak aby był od ściany łazienki do ściany kabiny czy
    > trochę węższy, np 80cm - wtedy przy ścianie będzie 5cm podłogi i przy

    Mam właśnie węższy bo wizualnie wydawało mi się ładniej i może
    faktycznie ładniej to wygląda. W praktyce tymi bokami przelewała mi się
    woda i nawet kiedy założyłem silikonowy próg - problem rozwiązałem,
    znajdziesz 4 tematy niżej

    Radzę od krawędzi do krawędzi.

    Ariusz