  • 11. Data: 2019-06-14 18:28:54
    Temat: Re: Podstawa pod pralkę
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-14 o 13:04, Bolko pisze:
    > Czepiasz się.
    > Miedzy czasie:
    > zoptymalizowałem i przeniosłem kuchnie w inne miejsce,
    > wybudowałem walk in closet (taka garderoba do której się wchodzi)
    > wymieniłem panele (oprócz pokoju dzieciecego)
    > wymieniłem płytki na balkonie
    > i parę drobniejszych rzeczy.
    W TV takie rzeczy robią w pięć dni. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2019-06-14 22:02:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > co powoduje że nie mogę decydować np że nie chcę umyć głowy.

    Mnie nie przeszkadza mokra głowa, dlatego zawsze myje się pod
    deszczownicą ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2019-06-15 01:27:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > W TV takie rzeczy robią w pięć dni. :-)

    A tak na serio:
    ciekawe, jak te domy po takich ekspresowych remontach wyglądają po
    pewnym czasie.
    Bo można coś zrobić na odpierdziel, w tempie super-hiper ekspresowym,
    ale praw fizyki się nie przeskoczy - jak np. zamalowanie mokrego tynku,
    zeskrobanie grzyba na ścianie i zamalowanie go, wymiana dachu na deszczu
    i zamknięcie zmoczonego strychu itd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2019-06-15 04:25:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-14, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ale praw fizyki się nie przeskoczy - jak np. zamalowanie mokrego tynku,
    > zeskrobanie grzyba na ścianie i zamalowanie go, wymiana dachu na deszczu

    O ile to są ekspresowe remonty.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-06-15 11:42:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > O ile to są ekspresowe remonty.

    Mam na myśli programy TV typu "remont w tydzień". Wygląda na to, że
    istotnie, wyrabiają się w kilka dni.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2019-06-15 12:18:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-15, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam na myśli programy TV typu "remont w tydzień". Wygląda na to, że
    > istotnie, wyrabiają się w kilka dni.

    No wiem co masz na myśli, ale wydaje mi się, że niekoniecznie. Widać w
    końcu tylko urywki jakiejś wyreżyserowanej kilkudziesięciominutowej
    cłości.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2019-06-16 15:31:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > No wiem co masz na myśli, ale wydaje mi się, że niekoniecznie. Widać w
    > końcu tylko urywki jakiejś wyreżyserowanej kilkudziesięciominutowej
    > cłości.

    Rzadko oglądam TV, ale poszukałem: program to "Nasz nowy dom", firmowane
    przez Polsat. Oglądałem przypadkiem fragmenty kilku, może kilkunastu
    odcinków.

    Abstrahując od reżyserii i gry "aktorów", widziałem sporo błędów i
    prowizorek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2019-06-18 11:30:26
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 10:50, Bolko pisze:

    > Cholera, fakt jak żona przesadzi z odplamiaczem to cała łazienka w pianie.

    Jak żyję te prawie 40 lat, to ostatni raz taką pianę wychodzącą z
    pralki, to widziałem w starej Wiatce mojej mamy ze 25 lat temu...

    Ile Wy tej chemii dajecie, żeby taki efekt uzyskać??!!

    Pzdr

    --
    /__/_* /