  • Data: 2020-01-13 08:54:54
    Temat: Re: Podstawówka z fotowoltaiki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2020 13:46:25 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Mogłem nie zauważyć, nie doczytać, zapomnieć. Jeśli napisałeś że akcyzy 2 złote to
    jaki masz problem napisać ile jest tych innych opłat?

    Normalnie płacę ok 200zł za miesiąc. Zużycie ok 400kWh
    Gdyby te 400kWh wyprodukowały mi FV to opłat stałych na fakturze zostałoby 18,14zł
    Opłata abonamentowa 1,58zł + 23%vat
    Opłata sieciowa stała 12,84zł + 23%vat
    Opłata przejściowa 0,33zł + 23%