  • Data: 2020-01-13 20:41:25
    Temat: Re: Podstawówka z fotowoltaiki
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:
    > Panowie, wy już macie doktoraty z fotowoltaiki a ja nawet podstawówki nie
    > zacząłem dlatego chciałbym otworzyć taki wątek, który niektórym może
    > się przydać. Zapraszam, dzielcie się wiedzą (jeśli tylko wystarczy Wam
    > cierpliwości)
    >.Kadar

    Z podstawówką to się lepiej nie bierz za interesy z fotowoltaniką, chyba że
    masz za dużo kasy w kieszeni i nie wiesz co z nią zrobić, jak tą zbędną kasę
    oddasz mi to może nawet mniej stracisz niż na pseudo zysku z fotowoltaniki a
    ja przynajmniej sobie gdzieś do ciepłych krajów na wakacje pojadę.
    Jak umiesz czytań, to znajdź moje wątki w tym temacie, to coś się może
    dowiesz i ewentualnie w ramach wdzięczności za naukę możesz mi trochę
    kasiorki przelać.