  • Data: 2020-01-13 21:13:12
    Temat: Re: Podstawówka z fotowoltaiki
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2020 o 08:54, Kris pisze:
> [...]
    jaki masz problem napisać ile jest tych innych opłat?

    > Normalnie płacę ok 200zł za miesiąc. Zużycie ok 400kWh
    > Gdyby te 400kWh wyprodukowały mi FV to opłat stałych na fakturze zostałoby 18,14zł
    > Opłata abonamentowa 1,58zł + 23%vat
    > Opłata sieciowa stała 12,84zł + 23%vat
    > Opłata przejściowa 0,33zł + 23%

    plus akcyza od pobranej "swojej" energii z magazynu :D

    miałem podobne zużycie, po założeniu paneli nieco wzrosło - efekt braku
    oszczędzania ;)
    a zatem instalacja wielkości 5-6kWp powinna się u Ciebie sprawdzić

    tu możesz zerknąć na pracę moich paneli
    https://pvoutput.org/list.jsp?userid=69243

    zerknij też na pvmonitor, znajdź coś o podobnej wielkości z Twoich
    rejonów i też co nieco podpatrzysz