  • Data: 2017-04-13 07:43:20
    Temat: Re: Polan - nigdy więcej.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2017 08:42, mirzan pisze:

    > Rozwijasz temat w nieoczekiwanym kierunku. Chciałem zwrócić uwagę,że po ostrej
    papryce,przy sikaniu, będzie strasznie piekło,przy innych czynnościach również
    > i nic innego nie miałem na myśli, więc jestem nieźle zdziwiony,po co wyciągasz
    jakieś buraczki,nieszczelności, jak jakiś anatomopatolog domowego chowu.

    Niepotrzebnie się starasz. Tu bowiem mamy do czynienia z przypadłością
    znaną z internetowych forumów: niektórych ironia musi w dupę kopnąć,
    by ją zauważyli. Szczególnie, gdy nie jest oznakowana emotką - ;)
    A poczucie humoru jest wprost proporcjonalne do ilorazu. Inteligencji.