  • 81. Data: 2021-10-25 14:47:36
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-24 o 21:00, Kris pisze:

    > Jacku- w nogach spisz mało wiesz.
    > Umówmy się że będę reagował tylko wtedy jak będziesz chamski, jak będziesz kolejny
    wątek rozwalał i jak będziesz szkodliwe porady udzielał..
    > To przypadek że taki weekendowy wojownik z Ciebie?

    Jakie szkodliwe porady? Wskaż proszę gdzie i kiedy udzielałem
    szkodliwych porad.

    Że namawiam do działania i  wykonywania usługi zgodnie z obowiązującym
    prawem i normami? Że trzeba być uczciwym i robotę wykonywać porządnie i
    brać odpowiedzialność za wykonaną robotę? Że ludzi uświadamiam, że do
    wykonywania pewnych usług są wymagane uprawnienia oraz procedury prawne?
    To są wg Ciebie szkodliwe porady? Weź no się puknij w łeb i przestań
    samemu ludzi namawiać do łamania prawa, a ze mnie robić tyrana z
    pieczątkami.

    Umówmy się, że nie będziesz się wpierdalał ze swoimi "mądrościami" w
    tematy o których nie masz najmniejszego pojęcia i przestaniesz być chamski.

    W przeciwnym razie będę reagował i będę wytykał Twoje błędy i kłamstwa.

    Skąd u Ciebie tyle chamstwa i wredoty? Do tej pory bawiłeś się moim
    kosztem. Pisałeś głupoty, pomawiałeś, obśmiewałeś, zachowywałeś się
    chamsko. Bez powodu i bez przyczyny, ponieważ ukrywałeś się za parawanem
    anonimowości.

    Ale już wiem kim jesteś, poznałem Twoje personalia, Twój numer telefonu,
    czym się zajmujesz, gdzie mieszkasz. Gdybym chciał Cię upierdolić i
    uprzykrzyć Ci życie to bym to zrobił. Jeszcze nie wiem jak można
    wykorzystać takie informacje, aby samemu nie popaść w konflikt z prawem.
    Ale myślę, że zawsze znajdzie się jakiś sposób. Wszak od czego są
    znajomości?

    Szczerze mówiąc to po prostu nawet mi się nie chce babrać z gównem, bo
    mam wiele innych, ciekawszych zajęć. Ale weź pod uwagę, że są granice
    przyzwoitości, którą Ty już dawno przekroczyłeś.

  • 82. Data: 2021-10-25 15:32:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-24 o 21:13, Kris pisze:
    wątek rozwalał i jak będziesz szkodliwe porady udzielał..

    > Kurcze- Twoje ostatnie 50-100postow jak ktoś zechce wyfiltrowac to to głównie
    gownoburze.
    > Zaprzeczysz? Wyfiltruj Sobie
    > Poziom faceta w beretce z antenką prezentujesz.
    > I to nie tylko moja opinia jak zapewne zauważyłeś.

    No to proszę przelećmy tematy od góry po kolei:

    Pompa Ciepła Peltiera 1kW - brałem czynny udział w tej dyskusji, dopóki
    nie zaczął rozpierdalać tej dyskusji Zenuś i wtórujący mu Kris

    Sterowanie kotłem - AI ;-) - tutaj też jest kilka moich wypowiedzi, ale
    na szczęście nie dołączyliście tzn. Ty i Zenuś to i spokój był w temacie.

    Skrzynki narzędziowe a'la regał - tutaj także udzielałem cennych porad.
    Nie zadarłeś ze mną i nie napisałeś głupot to i był spokój w temacie

    Wykrywacz przewodów - kolejny temat z moim udziałem i moimi poradami dla
    Budzika. Znów spokój, bo ani Ty ani Zenuś nie pisaliście głupot w tym
    temacie.

    Kocioł gazowy, stara instalcja tylko grzejniki - czy sprzegło
    hydrauliczne - tutaj też się wypowiedziałem i spokój, bo Was nie było.

    Wymiana pieca gazowego - Tu jak zwykle Ty się przypierdalasz do mnie,
    choć nie masz kompletnie pojęcia o temacie.

    OpenTherm - tutaj też się udzielałem, a Ty się odzywasz do autora wątku:
    "... wyjątkowo odporny na wiedze jesteś albo zwykły idiota"

    Wytłumacz mi w czym Twoje chamstwo wobec kolegi "test" jest lepsze od
    mojej riposty wobec Zenka czy Ciebie?

    Potrafisz zauważyć różnicę w tym, że ja dałem Wam ripostę na Wasze
    chamstwo, a Ty bez najmniejszego powodu wyzwałeś kolegę "test" od
    idiotów, bez jakiejkolwiek prowokacji z jego strony.

    Sterownik do pieca - czym on własciwie steruje? - tu znów udzielałem
    cennych porad Budzikowi. Nikomu nie ubliżając, ani nikogo obrażając, aż
    znów Ty się wpierdoliłeś z tekstem:

    "Czesi coś tak samo działające sprzedają za.ok 250zl

    Nie będziesz chamski to podam model itp"

    "Użyszkodnik nie doczytał co to OpenTherm
    Ale doczyta i zaraz elaborat opublikuje."

    Czyli kolejne Twoje chamskie odzywki wobec mojej osoby, niczym nie sprowokowane z
    mojej strony.

    Tak więc szukaj najpierw belki w swoim oku, zanim zaczniesz się
    dopierdalać do mnie kolejnym razem.

    Co zaś się tyczy "nie tylko Twoich opinii" to odpowiem krótko:

    Skoro w Zenusiu widzisz autorytet to później się  nie dziw, że Ci się
    krzywda dzieje. Z mojej strony daję Ci ostatnią szansę. Będziesz dalej
    się przypierdalał To coś wymyślę, aby Ci się odechciało.

  • 83. Data: 2021-10-26 12:04:00
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 25.10.2021 14:47, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > mam wiele innych, ciekawszych zajęć. Ale weź pod uwagę, że są granice
    > przyzwoitości, którą Ty już dawno przekroczyłeś.

    Wyluzuj, bo też się chyba zagalopowałeś - art. 190 kk.
    I jak cenię Twoje wpisy w tematach technicznych to wycieczek
    personalnych nie.

    yarecky.

  • 84. Data: 2021-10-26 17:30:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-26 o 12:04, yarecky pisze:
    > art. 190 kk

    Proszę, nie pisz bzdur.

  • 85. Data: 2021-10-26 18:32:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 25 października 2021 o 14:47:39 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > wykorzystać takie informacje, aby samemu nie popaść w konflikt z prawem.
    > Ale myślę, że zawsze znajdzie się jakiś sposób. Wszak od czego są

    Jak dziecko
    Ja z Tobą grzecznie a Ty groźby rodem Sebixow z ulicy .
    Pamiętaj jednak że mieczem można wojować ale od miecza też się ginie
    I to ci wojujący najczęściej giną.
    Opanuj się, po raz kolejny proszę
    Dla dobra grupy, niech chociaż ta grupa trzyma poziom jako jedna z nielicznych już .

    >. Ale weź pod uwagę, że są granice
    > przyzwoitości, którą Ty już dawno przekroczyłeś.

    Przykładów zapewne nie wskazesz bo jak pewnie nie zauważyłeś ja cały czas z Tobą
    grzecznie a z Twojej strony w zamian wyzwiska i wycieczki personalne .

  • 86. Data: 2021-10-26 21:05:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-26 o 18:32, Kris pisze:
    > Jak dziecko

    Zgadza się. Jesteś jak dziecko, które broi i cały czas udaje, że nic się
    nie stało, a do tego jest obrażone, że ktoś zwrócił mu uwagę.

    > Ja z Tobą grzecznie a Ty groźby rodem Sebixow z ulicy .

    Ty ze mną grzecznie?

    A kolejny raz próbujesz mi ubliżyć.

    > Pamiętaj jednak że mieczem można wojować ale od miecza też się ginie
    > I to ci wojujący najczęściej giną.

    No i właśnie tak się teraz stało. Trafiła kosa na kamień.

    Wojowałeś ze mną, wyśmiewałeś mnie, pomawiałeś na grupie, a teraz, kiedy
    wiem o Tobie tyle to udajesz, żeś grzeczny i kulturalny, a dodatkowo
    próbujesz wmówić całej grupie, że to ja tutaj robię awanturę.

    > Opanuj się, po raz kolejny proszę
    > Dla dobra grupy, niech chociaż ta grupa trzyma poziom jako jedna z nielicznych już
    .

    Wiele razy Cię prosiłem i upominałem, abyś sobie odpuścił i nie pisał na
    mój temat chamskich komentarzy i zmyślonych przez siebie głupot, a Ty
    cały czas mi ubliżałeś. Nigdy też nie przeprosiłeś za swoje błędy i
    chamstwo wobec mojej osoby.

    > Przykładów zapewne nie wskazesz bo jak pewnie nie zauważyłeś ja cały czas z Tobą
    grzecznie a z Twojej strony w zamian wyzwiska i wycieczki personalne .

    Wskaż te wyzwiska i wycieczki personalne, albo przestań kolejny raz
    kłamać. Na przeprosiny to już przestałem liczyć. Tak więc nawet już ich
    nie wymagam, bo wiem, że nie masz ani czci, ani honoru i nigdy się nie
    przyznasz do swoich błędów.

  • 87. Data: 2021-10-26 21:51:44
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 25 października 2021 o 07:47:39 UTC-5 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > wykorzystać takie informacje, aby samemu nie popaść w konflikt z prawem.
    > Ale myślę, że zawsze znajdzie się jakiś sposób. Wszak od czego są

    Wlasnie podpadles.
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/ko
    deks-karny-16798683/art-190

    Miej nadzieje ze Kris z tym na posterunek nie pojdzie.

  • 88. Data: 2021-10-26 22:52:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-26 o 21:51, ptoki pisze:
    > Wlasnie podpadles.
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/ko
    deks-karny-16798683/art-190

    > Miej nadzieje ze Kris z tym na posterunek nie pojdzie.

    O kolejny fantasta się znalazł :)

    Wiesz kolego co to są groźby karalne i kiedy dana groźba spełnia
    znamiona czynu karalnego?

    Poza tym z czym on pójdzie na posterunek?

    Pójdzie i powie: "Panowie policjanci wielokrotnie pomówiłem i
    zniesławiłem pana Uzytkownika. Z tego powodu pan Uzytkownik postraszył
    mnie, że jeżeli nie zaprzestanę tych czynów to złoży pozew z tytułu art.
    212 kk"?

    albo: "Panowie policjanci, pochwaliłem się publicznie, że prowadzę
    handel na kilku lewych kontach na FB, które założyłem na fałszywe dane,
    a pan Uzytkownik teraz mnie straszy i mi grozi, że zgłosi podejrzenie
    popełnienia przestępstwa"?

  • 89. Data: 2021-10-27 12:13:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 26 października 2021 o 21:51:45 UTC+2 ptoki napisał(a):
    ?

    > Wlasnie podpadles.
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/ko
    deks-karny-16798683/art-190

    > Miej nadzieje ze Kris z tym na posterunek nie pojdzie.
    Cierpliwie czekam co dalej wymyśli
    Na razie groźby, zarzucanie oszustwa itp
    Znając życie w weekend coś innego wymyśli i się pochwali.
    Taki charakter.
    Jak się nie pochwali to ja dam znac.
    Od kilkunastu lat na grupach go obserwuje i zawsze jakiegoś wroga Sobie znajdzie
    Potem zmiana nicka i od początku

  • 90. Data: 2021-10-27 15:43:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-27 o 12:13, Kris pisze:
    > Cierpliwie czekam co dalej wymyśli
    > Na razie groźby, zarzucanie oszustwa itp

    Zaprzeczasz temu, że to ty napisałeś?

    > <34882fab-4b61-4632-9b8f-24b7b50ad50eo@googlegroups.
    com>

    > W dniu wtorek, 27 października 2020 09:22:42 UTC+1 użytkownik Kris
    > napisał:
    >
    > [...]Jakiś czas temu założyłem na Facebooku konta z fikcyjnymi danymi.
    >
    > Służy mi ono głównie do sprzedaży niepotrzebnych przydasiów i takich
    > tam bo allegro z prowizjami przesadza a z OLX odzew mały.[...]
    W jakim celu zakładałeś kilka kont na FB z fikcyjnymi danymi? Co stanowiło dla ciebie
    przeszkodę, aby założyć konta na prawdziwe dane i sprzedawać uczciwie?
    Zadawałem ci kilka razy to pytanie, na które nie doczekałem się odpowiedzi.
    Sprzedając nawet "przydasie", zawierasz umowę kupna-sprzedaży z kupującymi, a
    podawanie fałszywych danych przy takich umowach JEST OSZUSTWEM.
    I niczego tu nie wymyśliłem, ale ty sam się tym pochwaliłeś, że JESTEŚ OSZUSTEM.

    > Znając życie w weekend coś innego wymyśli i się pochwali.
    > Taki charakter.

    Znając życie i ciebie, kolejny raz będziesz kłamał i próbował mnie
    oczernić oraz dyskredytować. Taki jest twój charakter.

    > Jak się nie pochwali to ja dam znac.
    > Od kilkunastu lat na grupach go obserwuje i zawsze jakiegoś wroga Sobie znajdzie
    > Potem zmiana nicka i od początku

    Dlaczego kłamiesz w tak perfidny i w tak chamski sposób?

    To ty przypierdalałeś się do mnie cały czas, a nie ja do ciebie.

    Do tego co chwilę próbujesz kogoś obrazić i ośmieszyć na grupach.

    To taka twoja natura - kłamcy i oszusta.