  • 91. Data: 2021-10-27 17:34:59
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 października 2021 o 15:43:25 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Zaprzeczasz temu, że to ty napisałeś?

    > W jakim celu zakładałeś kilka kont na FB z fikcyjnymi danymi? Co stanowiło dla
    ciebie przeszkodę, aby założyć konta na prawdziwe dane i sprzedawać uczciwie?
    > Zadawałem ci kilka razy to pytanie, na które nie doczekałem się odpowiedzi.
    > Sprzedając nawet "przydasie", zawierasz umowę kupna-sprzedaży z kupującymi, a
    podawanie fałszywych danych przy takich umowach JEST OSZUSTWEM.
    > I niczego tu nie wymyśliłem, ale ty sam się tym pochwaliłeś, że JESTEŚ OSZUSTEM.
    > Znając życie i ciebie, kolejny raz będziesz kłamał i próbował mnie
    > oczernić oraz dyskredytować. Taki jest twój charakter.
    > Dlaczego kłamiesz w tak perfidny i w tak chamski sposób?
    >
    > To ty przypierdalałeś się do mnie cały czas, a nie ja do ciebie.
    >
    > Do tego co chwilę próbujesz kogoś obrazić i ośmieszyć na grupach.
    >
    > To taka twoja natura - kłamcy i oszusta.
    Dlaczego użyszkodnik tutaj jako firma nie dajesz identyfikatora nip swojej firmy.
    Jako osoba fizyczna masz prawo do ochrony danych. Jako firma masz obowiązek ujawniać
    dane firmy. Przechwalasz się że masz firmę to daj kiedyś NIP. Gdybyś występował tutaj
    jako osoba fizyczna, ale na 10 wpisów w sześciu podpierają się swoją firmą.

  • 92. Data: 2021-10-27 18:56:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 27 października 2021 o 15:43:25 UTC+2 Uzytkownik napisałl
    > Sprzedając nawet "przydasie", zawierasz umowę kupna-sprzedaży z kupującymi, a
    podawanie fałszywych danych przy takich umowach JEST OSZUSTWEM

    Liczyłem że doczytasz jak działa narketpkace ale Ty brniesz dalej
    Ogłoszenia mogę sobie wystawiać nawet jako Koziołek Matołek
    Jak ktoś jest zainteresowany chce kupic coś ode mnie to wtedy następuje zawarcie
    umowy.
    Uważasz wtedy kogoś oszukałem co do swoje tożsamości to nasz obowiązek to zgłosić na
    prokuraturę.

    Na olx czy innych allegro też są ogłoszenia sprzedawców posługujących się nickami.
    Zaskoczę Ciebie- auto na sprzedaż wystawiłem to w ogłoszeniach też nie podawałem
    swoich danych oprócz nicka i nr tel
    > I niczego tu nie wymyśliłem, ale ty sam się tym pochwaliłeś, że JESTEŚ OSZUSTEM.
    Brnij dalej

    > To taka twoja natura - kłamcy i oszusta.
    Dlaczego jesteś chamski jak ja z Tobą grzecznie?

  • 93. Data: 2021-10-27 21:52:43
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 27.10.2021 o 18:56, Kris napisał:

    > Dlaczego jesteś chamski jak ja z Tobą grzecznie?

    Te, miast skamleć i zaśmiecać grupę offtopicznie, idź już wypłakać się
    do mamusi: "Mame, a Zenek powiedział, że jestem głupi i mam wszy".
    I pewnie miał rację - przynajmniej z tym pierwszym - bo inaczej byś
    nie uważał, że określenia "kłamca" i "oszust" - będące stwierdzeniem
    faktu, lub subiektywną opinią - to słowa powszechnie uznane za obelżywe
    a ich użytkownicy to zwykle zstępni jednego z synów Noego, Chama. Zatem,
    że powtórzę w przywołanym klimacie: wypierdalaj w podskokach do mame,
    trollu!

  • 94. Data: 2021-10-27 23:23:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > firmę to daj kiedyś NIP. Gdybyś występował tutaj jako osoba fizyczna,
    > ale na 10 wpisów w sześciu podpierają się swoją firmą.

    Widziałeś tutaj kiedykolwiek, abym reklamował swoje usługi, czy też
    sprzedał jakichś towary lub zawierał jakieś umowy?

    Tutaj występuję jako osoba prywatna, a nie jako firma. Po co ci mój NIP?
    Tylko po to, abyś później prześladował i szkalował firmę, której jestem
    współwłaścicielem? Znając ciebie i widząc jak się zachowujesz wobec mnie
    czy kilku innych osób z grup dyskusyjnych: Runta, Budzika, Coliego, a
    a,  i wielu innych to byś później pisał o dziurze w dupie i podkreślał
    cały czas nazwę i NIP firmy.

    Co prawda był tu kiedyś taki co to prześladował i szkalował prezesa
    pewnej firmy. Niestety nie wyszło mu to na dobre, ale ty raczej zasłonił
    byś się żółtymi papierami.

    Firma, której jestem współwłaścicielem nie ma potrzeby się reklamować,
    ani ogłaszać, bo nie robimy usług dla osób prywatnych. Poza tym jest to
    zamknięta branża, której działalność jest wymuszona wymaganiami
    prawnymi. Poza tym jest to branża w której brakuje specjalistów, gdyż
    wymaga zdobycia ogromnej wiedzy i uprawnień, a ponadto w branży tej
    odpowiada się personalnie za życie wielu ludzi.

  • 95. Data: 2021-10-28 07:42:34
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-27 o 21:52, Collie pisze:

> [...]
    > a ich użytkownicy to zwykle zstępni jednego z synów Noego, Chama. Zatem,
    > że powtórzę w przywołanym klimacie: wypierdalaj w podskokach do mame,

    brawo collie. brawo! tak z nimi trzeba!

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 96. Data: 2021-10-28 07:48:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 27 października 2021 o 23:23:00 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Co prawda był tu kiedyś taki co to prześladował i szkalował prezesa
    > pewnej firmy. Niestety nie wyszło mu to na dobre, ale ty raczej zasłonił
    > byś się żółtymi papierami.

    Mogę się mylić ale czy czasem nie było odwrotnie?
    Po przegranej sprawie (tam wyszło że to prezes) prezes zniknął z usenetu bo mu Adaś(?
    )regularnie przypominał że jest prezesem.
    Tak ja to zapamiętałem ale pewności nie mamalbo jakiś drugi finał tego sporu
    przeoczyłem.

  • 97. Data: 2021-10-28 08:48:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Oct 2021 08:34:59 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > asz firmę to daj kiedyś NIP. Gdybyś występował tut

    Ło matko, każdy ogarnięty w sieci user dane Użytkownika może znaleźć
    w 10 min. Swoją drogą trochę się dziwię, że tu tylu fachowców a nikt
    (po tylu awanturach z nim) tego jeszcze nie wykorzystał by podgrzać
    atmosferę :).

    --
    Marek

  • 98. Data: 2021-10-28 08:58:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 28 października 2021 o 08:48:37 UTC+2 Marek napisał(a):

    > Ło matko, każdy ogarnięty w sieci user dane Użytkownika może znaleźć w 10 min

    To fakt ale po co to upubliczniać?

    > . Swoją drogą trochę się dziwię, że tu tylu fachowców a nikt
    > (po tylu awanturach z nim) tego jeszcze nie wykorzystał by podgrzać
    > atmosferę
    Bo trzeba mieć wyjątkowo wredny charakter żeby się w personalne wycieczki wdawać.

  • 99. Data: 2021-10-28 17:01:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Oct 2021 23:58:05 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Bo trzeba mieć wyjątkowo wredny charakter żeby się w p
    > ersonalne wycieczki wdawać.

    Oczywiście ale biorąc pod uwagę temperament co poniektórych tutaj...

    --
    Marek

  • 100. Data: 2021-10-28 17:55:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-28 o 08:58, Kris pisze:

    > To fakt ale po co to upubliczniać?

    Jak to po co? Żeby trochę kieszeń była lżejsza, a podjudzacze mieli
    "ubaw po pachy" z dwóch idiotów, którzy się ciągają po sądach :)

    > Bo trzeba mieć wyjątkowo wredny charakter żeby się w personalne wycieczki wdawać.

    Szkoda, że nie wiedziałeś o tym, kiedy zacząłeś mnie szkalować i szykanować.