  • 101. Data: 2021-10-28 17:55:33
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-28 o 07:48, Kris pisze:

    > Mogę się mylić ale czy czasem nie było odwrotnie?
    > Po przegranej sprawie (tam wyszło że to prezes) prezes zniknął z usenetu bo mu
    Adaś(? )regularnie przypominał że jest prezesem.
    > Tak ja to zapamiętałem ale pewności nie mamalbo jakiś drugi finał tego sporu
    przeoczyłem.

    Sprawa zaszkodziła jednemu i drugiemu. Obaj stracili pracę za sprawą
    drugiego i obaj przestali pisać na grupy. Tyle, że adasia wyjebali z
    roboty z hukiem tak, że już roboty nie mógł znaleźć, a prezes dla dobra
    firmy po paru latach ustąpił oficjalnie ze stanowiska. Niestety moon
    popełnił pewien błąd, że od razu nie założył mu sprawy karnej, bo z całą
    pewnością nie zdążyłby zaszkodzić prezesowi. Po prostu myślał, że da się
    uciszyć go bez udziału sądu.

    Rzecz jednak jest  w tym, że pozostały roszczenia odszkodowawcze firmy,
    bo to nie prezes firmy używał niecenzuralnych słów tylko osoba prywatna,
    adaś tego nie umiał rozgraniczyć i działał z zamiarem szkody firmie, bo
    non stop powoływał się na firmę, której tamten był prezesem.

    Najgorsze jest jednak to, że my się żremy z sobą, a obok nas inni się
    świetnie bawią i nas jeszcze bardziej podpuszczają. Choć ja tych, którzy
    mnie podpuszczają olewam.

    Chcesz sobie i mnie zrobić krzywdę to słuchaj się Zenusiów, Mareczków i
    kilku innych oszołomów, którzy się świetnie bawią naszym kosztem.
    Niestety im nic nie zrobisz. Co najwyżej to my będziemy się włóczyć po
    sądach i targać za łby, a oni dalej będą się świetnie bawić naszym
    kosztem. Czy naprawdę tego chcesz?

  • 102. Data: 2021-10-28 17:55:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-28 o 08:48, Marek pisze:
    > Ło matko, każdy ogarnięty w sieci user dane Użytkownika może znaleźć w
    > 10 min.

    Tak samo jak większości pozostałych użytkowników, a tych co się ukrywają
    za proxy serwerami spokojnie namierzy prokuratura.

    > Swoją drogą trochę się dziwię, że tu tylu fachowców a nikt  (po tylu
    > awanturach z nim) tego jeszcze nie wykorzystał by podgrzać atmosferę :).

    Wiesz co to jest podjudzanie? :)

    Powiadasz "podgrzać atmosferę"?

    Widzisz, był tu taki co podgrzewał atmosferę i skończyło się tym, że go
    wyjebali z dobrej roboty, bo sprawy poszły zbyt daleko. Co ciekawsze
    jednego wyjebali, a drugi dla dobra firmy musiał sam zrezygnować z
    fotela prezesa. Obaj już przestali pisać i wzajemnie "podgrzewać sobie
    atmosferę".

    Obaj po prostu stracili, a ubaw miała tylko i wyłącznie publiczność,
    która stojąc z boku podkręcała atmosferę podjudzając ich obu, podobnie
    jak Ty teraz to czynisz.

    Oczywiście mógłbym ujawnić dane Krisa. Tylko po co? Po to, żeby sobie
    samemu narobić kłopotów i włóczyć się po sądach. Nawet gdybym wygrał
    sprawę to mój czas stracony na wizyty w prokuraturze i w sądzie oraz
    święty spokój, są warte więcej niż ewentualne odszkodowanie czy
    zadośćuczynienie. Idiotą nie jestem, a jedynie o co mi chodziło to tylko
    o zakończenie z jego strony szykanowania i szkalowania mojej osoby.
    Myślę, że to osiągnąłem, bo Kris przestał już wypisywać głupoty na mój
    temat, które ciągle powtarzał z maniakalnym uporem i to już mi wystarczy.

  • 103. Data: 2021-10-28 20:20:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 28 października 2021 o 17:55:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Myślę, że to osiągnąłem, bo Kris przestał już wypisywać głupoty na mój
    > temat, które ciągle powtarzał z maniakalnym uporem i to już mi wystarczy.

    Nie pochlebiaj Sobie.
    Jak pisałem wczesniej- zawsze będę reagował jak będziesz zaśmiecał wątki
    niepotrzebnymi pysköwkami, jak będziesz chamski czy jak będziesz udzielał szkodliwych
    porad.
    A że trochę się póki co opanowałeś to dobrze dla wszystkich
    Bo z groźbami, straszeniem i nazywanie mnie iszustem to mocni.przesadziles u moglbys
    mieć z tego tytułu kłopoty
    Nie ja jeden Tobie na to uwagę zwrocilem
    Jak pisałem wielokrotnie, opanuj się ochloń nie pisz pod wpływem emocji czy tam
    czego innego bo to szkodliwe jest.
    I nie atakuj każdego kto na inne zdanie jak Ty czy większa jak Ty wiedzę w danym
    temacie.
    Będzie normalniej

  • 104. Data: 2021-10-28 21:04:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 28 października 2021 o 17:55:30 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    > >
    > Sprawa zaszkodziła jednemu i drugiemu. Obaj stracili pracę za sprawą
    > drugiego i obaj przestali pisać na grupy.

    To że moon zniknął z usenetu to dobrze
    Pamiętam jego "twórczość".
    Szkoda słow

    >Czy naprawdę tego chcesz?

    Zadaj Sobie to pytanie i odpowiedz(Sobie)
    Bo póki co to Ty szabelką zaczęłeś machać.

  • 105. Data: 2021-10-28 21:28:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-28 o 21:04, Kris pisze:
    > To że moon zniknął z usenetu to dobrze
    > Pamiętam jego "twórczość".
    > Szkoda słow

    On mi zwisał i powiewał. Nie miałem z nim konfliktów, ani też nigdy do
    mnie się nie odzywał chamsko.

    Niestety Adaś od samego początku go atakował i próbował wyprowadzać z
    równowagi, z resztą jak większość userów, których później straszył sądem.

    > Zadaj Sobie to pytanie i odpowiedz(Sobie)
    > Bo póki co to Ty szabelką zaczęłeś machać.

    Nie, nie. To Ty zacząłeś w głupi sposób komentować moje wypowiedzi w
    stylu jaki to ze mnie ch... fachowiec, jak to klienci się na mnie
    poznali i przez to musiałem iść na etat, a ile to czasu podłogówki
    układam. Oprócz tego powtarzałeś głupoty wypisywane przez zenusia.

    Prosiłem Cię abyś zaprzestał tego, ale Ty jeszcze bardziej przeginałeś pałę.

    Dlatego postanowiłem Cie udupić twoimi metodami i jak widać to mi się
    udało, a że już totalnie przegiąłeś pałę to sobie pozwoliłem zdobyć
    informacje na Twój temat.

  • 106. Data: 2021-10-28 21:42:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-28 o 20:20, Kris pisze:
> [...]
    niepotrzebnymi pysköwkami, jak będziesz chamski czy jak będziesz udzielał szkodliwych

    Tylko, że Tobie się wydaje, że reagujesz na moje szkodliwe porady. Sam
    ludziom udzielasz szkodliwych porad w tematach o których nie masz
    pojęcia i robisz wodę z mózgu, a do tego jeszcze pozwalasz sobie na
    ośmieszanie mojej osoby i moich porad w tematach w którym jestem
    fachowcem. Wybacz, ale na to nigdy Ci nie pozwalałem, nie pozwalam i
    nigdy nie pozwolę.

    Będziesz pisał głupoty to będziesz zbierał ode mnie bęcki.

    > A że trochę się póki co opanowałeś to dobrze dla wszystkich
    > Bo z groźbami, straszeniem i nazywanie mnie iszustem to mocni.przesadziles u
    moglbys mieć z tego tytułu kłopoty

    Chcesz się przekonać, kto może mieć kłopoty?

> [...]
    czego innego bo to szkodliwe jest.
    > I nie atakuj każdego kto na inne zdanie jak Ty czy większa jak Ty wiedzę w danym

    Nigdy nikogo  nie atakowałem jak miał odmienne zdanie. Po uszach
    dostawali tylko Ci, którzy komentowali moje, fachowe wypowiedzi w sposób
    chamski. Akurat w takie chamskie komentarze uskuteczniałeś Ty i zenuś. O
    ile zenusiowi mogę wiele wybaczyć, bo gość ma problemy psychiczne o tyle
    Ciebie zawsze traktowałem jak gościa, który co nieco ma oleju w głowie i
    ma więcej kultury od zenusia. Dziwi mnie natomiast Twoja wredna natura i
    ciągłe prowokowanie awantur. Wiele osób obrażasz, choć robisz to w
    białych rękawiczkach nie używając wulgaryzmów. Ale to, że nie używasz
    wulgaryzmów nie oznacza, że nie jesteś chamski w swoich wypowiedziach.
    Przemyśl to sobie, bo taka postawą tylko więcej tracisz niż zyskujesz.

  • 107. Data: 2021-10-29 01:35:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 28 października 2021 o 17:55:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    . Idiotą nie jestem,
    Cytuję " idiota nie jestem". Napisał o sobie użyszkodnik. Jesiennych liści w parku
    bym ją to nie postawil

  • 108. Data: 2021-10-29 07:18:56
    Temat: Re: towarzystwo wzajemnej adoracji
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-10-28 o 20:20, pajac* Kris pisze:

> [...]
    czego innego bo to szkodliwe jest.
    > I nie atakuj każdego kto na inne zdanie jak Ty czy większa jak Ty wiedzę w danym

    idź z tym do swego idola zenusia.

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 109. Data: 2021-10-29 09:19:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Oct 2021 17:55:38 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Widzisz, był tu taki co podgrzewał atmosferę i skończyło się tym,
    > że go

    Marnujesz się tutaj, powinieneś pisać felietony do Szpilek.

    --
    Marek

  • 110. Data: 2021-10-29 10:53:42
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 29.10.2021 o 01:35, Zenek Kapelinder napisał:

    > Jesiennych liści w parku bym ją to nie postawil

    Człowiek z fornalskich czworaków może wyjść, ale fornalstwo
    z człowieka - nigdy. Nawet w pożydowskiej ruderze na Bałutach.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)