  • 21. Data: 2011-10-11 21:30:50
    Temat: Re: Pozbycie sie wody z rury...
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:j72b3h$ofm$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokladnie - teoretycznie 20m w dol, potem 30 w poziomie i znowu 20m w
    > gore.

    A z ciekawości spytam - co to była za instalacja pierwotnie? Bo te 20m w
    głąb mi spać nie daje...

    J.

  • 22. Data: 2011-10-11 23:07:58
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 23:30, Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    > <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A z ciekawości spytam - co to była za instalacja pierwotnie? Bo te 20m w
    > głąb mi spać nie daje...

    Ale to nie jest 20 metrow pod ziemie - to jest 20 metrow w dol (na
    przyklad z 7 pietra)...
    20 metrow pionowej tury oznacza, ze moze latwiej bedzie ma wetknac rurke
    ciensza (ale w miare sztywana) i odpompowac ta wode - tylko te 20 metrow
    moze byc problemem dla pompy, ktora mialaby to zassac....

    Pozdro

    Maseł

  • 23. Data: 2011-10-12 04:39:51
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-11 23:28, Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    > <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > No to ze światłowodem będziesz miał dokładnie ten sam problem. Albo
    > nawet większy, jeśli przez "światłowód" masz na myśli nie pojedyńczego
    > patchcorda, a kabel optyczny - te zwykle są sztywne jak licho.

    Nie do konca ;) Nie wszystkie (nawet zewnetrzne) sa sztywne.
    Poza tym, pozbycie sie wody ma na celu udroznienie rury na potrzeby
    sznurka, ktory to bedzie pilotem ;)

    --
    Z wyrazami szacunku,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004
    www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 24. Data: 2011-10-12 04:41:01
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-12 01:07, Maseł pisze:

> [...]
    > ciensza (ale w miare sztywana) i odpompowac ta wode - tylko te 20 metrow
    > moze byc problemem dla pompy, ktora mialaby to zassac....

    Jeden z czlonkow wspolnoty mowi, ze jest 20m w dol (od poziomu -1)

  • 25. Data: 2011-10-12 06:07:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2011 23:30, Adam pisze:

    > Ulala - 20mb pionowo w gore ?? To "troche" zmienia postac rzeczy :) To
    > jest 20m slupa wody czyli opor 200kPa. Sporo..

    A widzisz - od razu mi się wydawało, że to coś takiego, a ty od razu
    dziamgoczesz że "Lawa panikuje" (BTW: "po nazwisku? to po pysku!")

  • 26. Data: 2011-10-12 07:59:35
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-10-11 10:47, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Mam pomiedzy 2 budynkami przeciagnieta rure wodna hdpe (fi ~4 cm,
    > niebieska). Rura jest nieuzywana, ale zalega w niej woda.
    >
    > Czy mozecie podpowiedziec jak pozbyc sie z niej wody (musze tam wdmuchac
    > pilota i przeciagnac swiatlowod).
    >
    > Na chwile obecna jedyny pomysl jaki mam, to zapiecie z jednej strony
    > kompresora i odkrecenie do oporu zaworu i wydmuchanie wody.
    >
    > Ale moze sa jakies inne, latwiejsze opcje?

    Poszukaj kogoś z dostawczym starem lub inną ciężarówką
    Podjechać podłączyć przewód do instalacji pneumatycznej i dmuchnąć

  • 27. Data: 2011-10-12 08:26:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Paź, 09:59, gary <g...@c...pl> wrote:

    > Poszukaj kogoś z dostawczym starem lub inną ciężarówką
    > Podjechać podłączyć przewód do instalacji pneumatycznej i dmuchnąć

    Tylko niech nikt nie przyklada w tym czasie oka do drugiej strony tej
    rurki :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 28. Data: 2011-10-12 08:46:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 12 Paź, 10:47, "Jarmiel" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A mo e pro ciej wywierci dziurk i wyla wod .
    > Nawet z cz ciowym podkopem mo e by szybciej i pro ciej.

    Cala nie wyleci, musialaby byc polozona idealnie poziomo. Jak gdzies
    jest lekie U w stylu ----\_____/------ to stamtad juz woda nie splynie
    sama :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 29. Data: 2011-10-12 08:47:36
    Od: "Jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    A może prościej wywiercić dziurkę i wylać wodę.
    Nawet z częściowym podkopem może być szybciej i prościej.

    Jarek

  • 30. Data: 2011-10-12 09:04:22
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 06:41, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

    > Jeden z czlonkow wspolnoty mowi, ze jest 20m w dol (od poziomu -1)

    A ten czlonek kopal kiedys dol o glebokosci 20m, zeby polozyc w nim rure?

    20m to lekko liczac 6-7 pieter...

    Odnosze wrazenie ten ten sam czlonek swojej partnerce wmawia, ze tyle:

    Pozdro

    Maseł