  • 21. Data: 2009-01-30 09:12:10
    Temat: Re: Pralka wychodzi z lazieki
    Od: cherokee <c...@s...no.email>

    helena993 wrote:
    > Pralka Candy Smart. Jest dobrze wypoziomowana. Podczas wirowania chodzi po
    > całej łazience.

    Jestem posiaaczka pralki Candy Smart, wlasciwie pralko-suszarki. Nie
    moge powiedziec, zebym byla bardzo z niej zadowolona. Pierze, suszy,
    zuzywa malo pradu, ok. Ale czesto sprawia wrazenie przeladowanej, nawet
    gdy nie jest, co objawia sie dzwiekiem tarcia gdzies w pralce. Poza tym
    w czasie wirowania miedzy plukaniami czesto pralka bardzo trzesie, a tez
    jest dobrze wypoziomowana. Ten typ juz tak ma.

    pozdr

    cherokee

  • 22. Data: 2009-01-30 12:03:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 12:25:11 +0100, helena993 napisał(a):
    > Nie chcę takich rad. Swoje flustracje wylewaj gdzieś, gdzie ludzie nie będą
    > widzieli i słyszeli. Pozdrawiam.

    A nie prościej po prostu zadzwonić do serwisu Candy?
    BTW, miałem swego czasu najgorszą pralkę świata - Polar Gracja. Ci którzy
    mieli okazję używać tego bubla ze znaczkiem "Teraz Polska" wiedzą jakie
    potrafiła wyczyniać cuda...

    Pewnego pięknego dnia mój egzemplarz zdołał wykonać fikołek po którym się
    wywalił... na pysk. Panowie z serwisu byli wielce ubawieni, że poznali
    nowy feature ;) Od tego dnia pralka dalej grzecznie stała w pralni, ale teraz
    już przytwierdzona pasami (takimi jakie się stosuje do przewozu belek itp.)
    do kotw zamocowanych w ścianie. I nawet jeszcze trochę działała, aż została
    zastąpiona normalną pralką. ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2009-01-30 21:49:53
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    helena993 pisze:
    > Pralka Candy Smart. Jest dobrze wypoziomowana. Podczas wirowania chodzi po
    > całej łazience.

    Co sie dziwisz, trafiła Ci się pralka z dowcipu:
    Ojciec, pralka gdzieś idzie..
    Wyprała, odwirowała, to teraz wywiesić pranie idzie...

    pozdrawiam
    SALAMON

  • 24. Data: 2009-02-02 10:34:44
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    helena993 pisze:
    > Pralka Candy Smart. Jest dobrze wypoziomowana. Podczas wirowania chodzi po
    > całej łazience. Pralka jest nowa, ale nie ma już gwarancji. Dostałam tą
    > pralkę od znajomej, może podczas przewozu zostalo coś uszkodzone. Blokady są
    > wyjęte. Może ktoś mi poradzi co mam zrobić, zanim wezwę majstra do naprawy.

    Pod nogi (a powinny to być raczej płaskie stopy a nie nóżki jak u stołu)
    podłóż kawałki wykładziny podłogowej - mozliwie grubszej.

    Nie ladujesz jej źle? Za mało, za dużo, za mało różnorodnie - np. 1 but?

    pozdro
    --
    A S

  • 25. Data: 2009-02-03 23:34:16
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    helena993 pisze:
> [...]
    > wyjęte. Może ktoś mi poradzi co mam zrobić, zanim wezwę majstra do naprawy.

    Ja nic Ci nie poradzę, ale mogę połączyć się z Tobą w bólu. Też mam
    pralkę Candy i też chodzi po łazience, zwłaszcza podczas prania
    ręczników (bawełna 60 stopni ). W dodatku potępieńczo wyje.
    Ma tak od nowości.

    Krótkoterminowo działa dopychanie do ściany po każdym praniu.

    Magdalaena

  • 26. Data: 2009-02-04 20:48:35
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Nie powinno się prać w jednym wsadzie samych ręczników, bo chłoną wodę
    zdecydowanie mocniej niż np. ubrania.

  • 27. Data: 2009-02-05 03:45:29
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 4 Lut, 21:48, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Nie powinno się prać w jednym wsadzie samych ręczników, bo chłoną wodę
    > zdecydowanie mocniej niż np. ubrania.

    Bzdury - pralka bierze wodę do standardowego poziomu, wystarczy tylko
    nie przekroczyć dopuszczalnej dla danej pralki masy wkładu.
    Zagrożeniem są np poszewki na jaski - czasem do takiej poszewki wejdą
    skarpety czy ręczniki i nie mogą przemieszczać się względem siebie.
    Taki kłąb staje się dla pralki młotem Thora.

  • 28. Data: 2009-02-05 19:41:09
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    > Bzdury - pralka bierze wodę do standardowego poziomu,

    Ciężkie ręczniki o małej objętości -> ciężar rozkłada się na obwodzie bębna.

    Pomijam fakt, że piją takie ręczniki całą wodę i nie ma się w czym wsad
    prać.

  • 29. Data: 2009-02-05 20:25:20
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 5 Lut, 20:41, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:

    > Ciężkie ręczniki o małej objętości -> ciężar rozkłada się na obwodzie bębna.
    >
    > Pomijam fakt, że piją takie ręczniki całą wodę i nie ma się w czym wsad
    > prać.

    Programator uszkodzony - pralki pobierają kilka razy wodę jednocześnie
    kręcąc bębnem - wtedy wszystko ulega zamoczeniu i woda dolewana jest
    do określonego poziomu. W bardziej skomplikowanych jest automatyka
    wagowa i te poziomy mogą być różne dla różnych ilości wsadu

  • 30. Data: 2009-02-08 18:08:01
    Od: Olek <i...@p...onet.pl>

    On 4 Lut, 00:34, Magdalaena <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Ma tak od nowości.
    > Krótkoterminowo działa dopychanie do ściany po każdym praniu.

    Skoro po każdym praniu, to może ten typ rzeczywiscie tak ma.

    Moja pralka, innej firmy, ma niby "system wyważania wsadu", ale jego
    skuteczność jest wątpliwa. Jeśli pranie grzecznie się ułoży, a tak
    jest w 99% przypadków, to wszystko jest fajnie. Ale zdarza się, że
    pranie nie chce się ułożyć i wtedy mam takie atrakcje jak Ty. "System"
    działa bowiem tak, że na chwilę zmniejsza obroty bębna, co wcale nie
    poprawia ułożenia wsadu, a później znowu wchodzi na obroty maksymalne
    i kończy się łomotem albo przerywa wirowanie. A wystarczyłoby na
    chwilę zatrzymać bęben, pranie opadłoby na jego dno i miałoby
    rzeczywiście szansę ułożyć się poprawnie. Jednym słowem oprogramowanie
    tego systemu jest do d...
    Czy są pralki, w których to działa tak jak powinno, tzn. nigdy nie
    dochodzi do żadnych "atrakcji"?

    Pozdrowienia