    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt do dyskusji
    Date: Sun, 4 Oct 2015 14:17:29 +0000 (UTC)

    JanuszWo wrote:

    > Witam!
    > Chciałem prosić o opinie na temat projektu domu "Rodzinny 2"
    > Link: http://extradom.pl/projekt-domu-rodzinny-2-WAW1013
    > Wydaje mi się ten projekt ideałem - chcę parterowy, nie dworek polski,
    > coś minimalistycznego w wyglądzie, dwie łazienki, dach mało zwisający
    > poza ścianę, dwa stanowiska w garażu. Mam pytania odnośnie projektu.
    > 1. Czy da się to zrobić taniej? Czy są sposoby na obniżenie kosztów
    > budowy? 2. Jak oceniacie rozkład i funkcjonalność projektu? 3. Chyba
    > będę miał ogrzewanie na paliwo stałe - duże koszty adaptacji projektu?
> [...]

    mnie się podoba.
    Co do paliwa stałęgo to potrzebujesz miejsca na składowanie.
    To raczej tylko kosztem garażu.
    Rezygnacja z poddasza IMHO nie obniży specjalnie kosztów. Co prwada nie
    będziesz wykańczał ale musisz zamknąc otwór na górę.
    A w domu każdy kawałek przestrzeni się przyda choćby na trzymanie
    "przydasiów".

    Ponieważ nie ma miejsca na kaloryfery to zostaje podłogówka albo
    nadmuchowe z pompą ciepła.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?