  • Data: 2014-04-17 13:07:06
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-17 10:39, Kris pisze:

    > Ot to.
    > I druga taka refleksja mnie naszła:
    > Często są tu dyskusje żeby kupować u lokalnych sprzedawców a nie w marketach bo tam
    szajs, chinsczyzna itp.
    > W tym przypadku jestem pewien że ojciec swój przedłużacz kupił w lokalnej hurtowni
    elektrycznej i nie kupował najtańszego a wręcz przeciwnie, moje były kupowane w
    lokalnym składzie budowlanym gdzie zaopatruję się od lat.
    > Ogólnie przewody ok bo odpowiednio gruba izolacja, dość wytrzymałe a jak wczoraj
    zarabiałem wtyczki to i widziałem że przewody odpowiedniej grubości a nie takie jak w
    lampkach choinkowych.
    > Ale na jednym przewodzie zaoszczędzili;)
    > Jak więc widać nie ma reguły że "droższe = lepsze", "u lokalnego sprzedawcy lepsze
    jak w markecie" itp.

    Sek w tym, ze nie wiemy co bylo na opakowaniu napisane.
    Moze byc tak, ze producentowi przedluzacza nie oplaca sie stosowac
    roznych wtyczek i do roznych kabli stosuje te same wtyczki o czym
    informuje na opakowaniu. Analogicznie producenci samochodow robia
    instalacje samochodowe te same niezaleznie od wyposazenia, czy fotele
    niemal wszystkie podgrzewane, nie montujac tylko pstryczka w konsoli.
    Przeluzacze ogrodowe nie musza miec trzech zyl, bo narzedzia ogrodowe po
    prostu sie izoluje a nie uziemia.

    Pozdro.. TK