  • Data: 2014-04-18 20:56:03
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 13:38:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No zdecydowanie.

    Tak dla ciekawości któryś z tych przedłużaczy kupiłem w 2008 chyba roku właśnie do
    betoniaki specjalnie bo coś tam robiłem. Ale pisze więc żyję więc tragedi nie było.
    I generalnie jakoś tam pretensji nie mam pisałem post w ramach takiej ciekawostki bo
    życie różne figle płata.
    > Troche dziwi fakt, ze takie cos wogole jest mozliwe. Niby na
    > zapalniczkach przykleja sie kretynskie naklejki informujace o oczywistym
    > niebezpieczenstwie, a mozliwe jest stosowanie sugerujace uziemienie
    > koncowek na kablach dwuzylowych.
    Pewnie jak pisałeś gdzieś na opakowaniu było albo był nadruk "szczegóły na www....."
    Kurcze ale człowiek raz czy drugi w balona zrobiony robi się podejrzliwy. Dzisiaj
    żonie rower kupowałem i jak facet w sklepie mówi że rama aluminiowa to magnesem
    sprawdzałem czy nie ściemnia. Poważnie.