  • Data: 2014-04-17 13:19:03
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To mój przedłużacz jest wyjątkiem potwierdzającym powyższą regułę.
    > Kupiony w LM, a ma 3 przewody.

    Ach te spiskowe teorie o lokalnych sklepach i tandecie w marketach :-)
    Market ma kasę i gdyby sprzedał coś z niepodłączonym bolcem to by zaraz
    znalazł się chętny prawnik by cześć tej kasy przytulić :-)

    Nie wiem, skąd w Polakach tyle paranoi. Wystarczy pójść na dział z zabawkami
    dla małych dzieci - wszystkie maja atesty, a w lokalnym sklepie oczywiście
    drożej bez atestów i nie wiadomo czy malowane farbami bez ołowiu czy tym co
    chińczyk miał pod ręką.

    Ps. Produktów mięsopodobnych w marketach nie kupuję... ale w lokalnym
    sklepie też nie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie