  • 11. Data: 2012-08-21 09:19:06
    Temat: Re: Pszczoły w domu....[OT]
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Poproś strażaków.

    strażacy (oprócz wyjątkowych przypadków) już nie przyjeżdżają do takich
    rzeczy... no, chyba że z fakturą...

    pozdrawiam
    s_13

  • 12. Data: 2012-08-21 10:28:41
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > strażacy (oprócz wyjątkowych przypadków) już nie przyjeżdżają do takich
    > rzeczy... no, chyba że z fakturą...

    A u mnie byli w tym roku 2 razy. Raz do os raz do szerszeni. Miło i szybko
    zrobili swoje. Oczywiscie za darmo.

  • 13. Data: 2012-08-21 10:38:12
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-21 10:28, mihal pisze:

    > A u mnie byli w tym roku 2 razy. Raz do os raz do szerszeni. Miło i
    > szybko zrobili swoje. Oczywiscie za darmo.

    Nie za darmo, tylko podatnicy zapłacili i sądzę, że minimum 3 x drożej,
    niż wziąłby spec od tego typu robót.
    Jacek

  • 14. Data: 2012-08-21 10:46:28
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > Nie za darmo, tylko podatnicy zapłacili i sądzę, że minimum 3 x drożej,
    > niż wziąłby spec od tego typu robót.
    > Jacek

    Niniejszym dziekuję wam podatnicy a Tobie szczegolnie za to , że sie
    dołożyłeś ;)