  • Data: 2019-05-15 19:30:54
    Temat: Re: Randap
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 May 2019 18:06:40 +0200, collie

    > No, chłopi niewinni, pszczoły same sobie winne -
    > nie szczepią się na odrę, czy inną ospę i umierają.
    > Tak więc to nie ludzie pszczołom zgotowali ten los -
    > tako rzecze gówniarz-yuotuber. Dla mnie szkoda czasu
    > na oglądanie takich pierdół, więc drugi filmik już
    > sobie darowałem.

    Możesz nie sprawdzić tego co mówi, i pewnie nie sprawdziłeś (bo w tak
    krótkim czasie nie da się tego zrobić) choć autor podaje źródła i każdy
    półgłówek jest w stanie to zweryfikować -- wystarczy chcieć. A już z
    pewnością bardzo łatwo jest zweryfikować że rzekomego cytatu Einsteina,
    który przywowałeś aby podkreślić wagę swojej wypowiedzi, faktycznie nie
    wypowiedział Einstein. Ale oczywiście gówniarz, co akurat doktorat z chemii
    robi (co też bardzo łatwo sprawdzić), z pewnością jest głupszy od cwaniaka
    w necie co ma psią ksywę. Taki hint na przyszłość, nie ważne ile kto ma lat
    i jakiego medium używa do przekazywania informacji, liczy się rzetelność
    przekazu. On ją ma, a ty piszesz bzdury co ci się wydają.

    --
    Pozdor
    Myjk