  • Data: 2019-05-15 21:42:34
    Temat: Re: Randap
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 May 2019 20:48:01 +0200, collie

    > Należysz do tych usenetowych głupków, którzy nie potrafią sklecić
    > nawet jednego własnego zdania na zadany temat.

    Potrafię, ale moje zdanie jest zazwyczaj oparte na wiedzy innych. Wiedzy
    wypracowanej dużo wcześniej i bardziej szczegółowo. Tak to już jest, że się
    ją zdobywa od innych, mądrzejszych -- oczywiście są wyjątki takie ja ty, co
    bzdury powielają przy każdej napotkanej okazji bo wiedzę wyssali z mlekiem
    matki (BTW szkoda że kultury nie wyssałeś z mlekiem). To że bym coś sklecił
    swoimi słowami, bo oczywiście mogę, niewiele by zmieniło, skoro ktoś to
    zrobił znacznie obszerniej i dokładniej niż zrobiłbym to ja pisząc do
    takiego trolla jak ty, a na którego i tak już wystarczająco dużo klawiatury
    zmarnowałem. Ale po tym poście się zweryfikuję.

    > A nie potrafią sklecić, bo z gówna bata się nie ukręci.

    Co widać najlepiej po tobie gdy notorycznie serwujesz tu jakieś z dupy
    zasłyszane głodne kawałki a malujesz się na wielkiego znawcę tematu.

    > Stąd to rzucanie linkami
    > przez onych, sugerujące, że jakiś - teraz yuotubowy - Expierd
    > wyjął im właśnie z ust te gadane mądrości. Szkopuł w tym, że taki
    > usenetowy głupek nie jest nawet w stanie powiedzieć, co ten
    > Expierd wyjął mu z ust.

    Jaki jest koń, każdy widzi. Do potwierdzenia swoich słów i pokreślenia wagi
    poprzedniego jakże wybitnego zdania użyłeś rzekomego cytatu znanej i
    cenionej powszechnie postaci, szkopuł w tym że ta postać tego nie
    powiedziała. Po prostu jakiś debil kiedyś w podobnym celu spreparował sobie
    taki cytat by lepiej wybrzmieć, a ty to teraz tylko powieliłeś bez
    sprawdzania faktów, by "zabłysnąć". Że pszczół nie ubywa a przybywa, to też
    fakt. U mnie stoi dwanaście uli od ponad 6 lat, sąsiad za płotem też ma
    pszczoły i mają się dobrze. Ergo, bredzisz w temacie jak potłuczony, a
    młody "expierd" Dawid cię pięknie z twoich bredni wypunktował -- dlatego
    się tak obsrałeś. hehe

    > Krótko mówiąc: albo powiedz swemi ręcami, w czym się nie zgadzasz
    > w tym wątku ze mną i dlaczego, albo wyp... w podskokach. Razem ze
    > swoimi youtubowymi sznurkami. Głupku.

    W tym tonie to do swojej suki mów.

    > PS. Nieważne, czy do szkoły miałeś pod górkę, ważne,
    > by tego nie było widać w Twoich pismach wybranych.

    Piękną projekcję uskuteczniasz.
    Truj zdrów ale jednak rób to dalej już w kiblu.
    *szpong*

    --
    Pozdor
    Myjk