    Subject: Re: Randap
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Sun, 19 May 2019 15:19:31 +0200

    On 19.05.2019 14:45, Mateusz Viste wrote:

    > Nie prościej... nie pryskać?

    Rośnie tego paskudztwa tyle. Czasem potrzeba wypryskać to bierzesz
    lokalsa spod sklepu, dajesz zbiornik na plecy z pompką i koncentrat i
    niech jedzie.

    Ale co ciekawe, ci co pomagali na budowach w okolicy za czasów mojej
    budowy kilkanaście lat temu już nie żyją. Został jeden. Pozostali zapili
    się na śmierć.
    I wcale nie z powodu oprysków. Widywałem ich latami idących pijanych,
    zresztą nigdy ich nie widywałem trzeźwych.
    Myślę, że samo dawanie im pracy, jakiejkolwiek, przyczynia się do ich
    szybszej śmierci gdyż od razu idą pić za zarobione pieniądze.
    Kiedyś leżeli na drodze w poprzek czy w rowie. Trzeba było uważać żeby
    nie przejechać. Teraz już ich nie ma ale są następcy, którzy za sklepem
    na razie stoją lub siedzą na zaimprowizowanych pieńkach pod parasolem. Z
    czasem przeniosą się do rowu i w poprzek drogi.
    To takie moje obserwacje jako mieszkańca wioski....