  • 31. Data: 2012-07-23 21:31:11
    Temat: Re: Reklamacja betonu
    Od: "KS" <B...@o...pl>

    ;)
    > Ja pare razy zamawialem ilosci okolo 1m3. Dostarczaja to mini
    > wywrotka.
    > Moze ten beton troche za bardzo sie wysuszyl i przezto jest taki
    > slaby?
    > --
    > Marek

    Nie wysuszył się w czasie transportu a potem był podlewany.

  • 32. Data: 2012-07-23 21:38:12
    Od: "KS" <B...@o...pl>

    > Jak mam wnosić to wolę już sobie samemu w betoniarce zrobić. Zaletą
    > betonu z
    > wytwórni jest _pompa_.
    Jeśli na wieniec to masz trochę racji. Ale np na jakiś fiundament pod
    ogrodzenie itp(jak u autora watku) to spokojnier można przyczepka.

    Wiozłeś kiedyś 1m3 betonu przyczepką za osobowym samochodem?

  • 33. Data: 2012-07-23 21:45:30
    Od: s...@g...com

    Kiedyś pracowałem przy budowie A4 w okolicach Krakowa.
    Klikadziesiąt tysięcy m3 betonu.
    Myślałem że dostawcy będą walić drzwiami i oknami.
    A był tylko Cemex, Górażdzę i jedna lokalna wytwórnia.
    Za każdym razem były pobierane próbki betonu.
    Pytanie dlaczego pozostali dostawcy nie byli zainteresowani :)
    Nawiasem mówiąc Ci duzi też kombinują.
    Tylko trochę subtelniej.

  • 34. Data: 2012-07-24 16:39:40
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Nie no, wszystko fajnie, jak tylko zamierzasz im
    udowodnić, że ten ich beton, to akurat jest to ów
    słaby fundamencik ?

    A.

  • 35. Data: 2012-07-24 18:30:31
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-07-22 19:51, KS pisze:
    > Witam,
    >
    > Zamierzam zareklamować zakupiony beton.
    (...)
    > Konstrukcyjnie nie stanowi to wielkiego zagrożenia i nie zamierzam tego
    > teraz rozbierać, chcę to jednak zareklamować i oczekuję czegoś więcej
    > niż zwrotu pieniędzy za beton. W końcu gdybym chciał to naprawić to
    > koszt rozbiórki, cegły, zaprawy nie byłby mały.

    No ale tego ani nie zrobiłeś, ani nie masz zamiaru tego robić, więc tej
    szkody nie poniosłeś, ani najprawdopodobniej nie poniesiesz.
    Zatem nic Ci nie przysługuje z tego tytułu

    > Pytanie jak najprościej to przeprowadzić aby betoniarnia wypłaciła
    > rekompensatę za ten niby beton B30.

    Ależ możesz zażądać zwrotu równicy w cenie, między cena zapłaconą za
    zamówiony B30, a ceną jaką byś zapłacił za taki, jaki Ci dostarczyli.
    No i teraz pytanie: jaki Ci dostarczyli i ile by taki kosztował? To
    akurat pytanie dla biegłego. Tylko i wyłącznie. Pobrać próbkę, okreslic
    jaki to beton, podać cechy.
    > Pytam tutaj bo przewiduje problemy, na 99% będą się migać (takie są
    > opinie o właścicielu)

    Nie trzeba znać właściciela, żeby wiedzieć, ze w takiej sytuacji, to
    każdy normalny Ci powie, dostarczyłem taki, jak zamówiony i zapłącony,
    jak twierdzisz inaczej to idź do sądu i udowodnij.

    > Nie chcę ponosić dodatkowych kosztów ekspertyz i tracić czasu na sądy
    > itp. ale też nie chcę odpuścić partaczowi.

    Nie da się pogodzić tych opcji (poruszając się na gruncie prawnym)

    --
    Chodzi o to, że władza wprowadziła ślub jako akt powołania podmiotu
    gospodarczego (zawarcie spółki), w której mają się rodzić ich

  • 36. Data: 2012-07-24 19:33:19
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.07.2012 16:39, Aleksander pisze:
    > Nie no, wszystko fajnie, jak tylko zamierzasz im
    > udowodnić, że ten ich beton, to akurat jest to ów
    > słaby fundamencik ?
    jak udowodnisz to najwyżej odzyskasz kasę, albo częśc kasy. nic więcej.
    jak ci się coś stanie, to wtedy przed sądem możesz walczyć o
    odszkodowanie. ODSZKODOWANIE za PONIESIONE a nie domniemane straty.
    Stratą może być niemożność kontynuowania budowy, ale tą stratę musisz TY
    wykazać.

    ToMasz

  • 37. Data: 2012-07-24 20:19:57
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-07-24 18:30, Roman Rumpel pisze:

    > Ależ możesz zażądać zwrotu równicy w cenie, między cena zapłaconą za
    > zamówiony B30, a ceną jaką byś zapłacił za taki, jaki Ci dostarczyli.

    Ustalmy jedna rzecz. Czy da sie ustalic (dla potrzeb sadu),
    z jakiego betonu jest zrobiony kurnik czy co tam?

    Sadze ze tak.

    pozdro
    --
    A S

  • 38. Data: 2012-07-25 00:11:17
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "KS" <B...@o...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Zamierzam zareklamować zakupiony beton.
    > Jakieś 2 mce temu kupiłem niewielką ilość betonu (1m3) klasy B30

    A wibrowałeś go we właściwy sposób ?

  • 39. Data: 2012-07-25 00:12:55
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "KS" <B...@o...pl> wrote in message

    > Przy 1 m3? Cieszyłem się że w ogóle chce im się tyle robić.
    > Liczyłem że conajmniej B20 zrobią.
    > Jak dla mnie takich powinno się zamykać.
    > Ludzie pakują pieniądze życia w budowę a burak jeden z drugim ma to w
    > dupie i myśli jak tu oszukać.

    Ja zawsze to mówię i mam tu czasem wrogów - ale to wykonawcy, trudno się
    dziwić :-)
    Beton przeważnie źle wygląda i jest taki nijaki jak nie jest zawibrowany jak
    należy. To znaczy w chwili wylewania ma być rozgarniany wibratorem.

  • 40. Data: 2012-07-25 00:16:34
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message news:jujkik$389$1@polsl.pl...

    > Czytajac Twoje posty wyglada to tak jakbys chcial wyludzic pieniadze,
    > cwaniakujesz, podpytujesz, kombinujesz hehehehehehe

    Co on ma wyłudzać? Te 200zł za kubik betonu? Tu chodzi o zasadzę. O szustwa
    na budowach.