  • 21. Data: 2012-07-23 15:21:15
    Temat: Re: Reklamacja betonu
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-23 12:29, Ergie pisze:
    > A jak się tam u was zalewa np. wieniec pod murłatę? U nas na śląsku
    > normalnie można zamówić 1m3 betonu i przywiozą. Wychodzi to drogo, bo płaci
    > się za pompę i za transport i wychodzi, że kubik b20 kosztuje np. 800zł.
    > Nie każda betoniarnia się zgadza na taką ilość, ale nie jest problemem
    > znalezienie takich które ten kubik zrobią i przywiozą.
    A gdzieś napisałem, że się nie da, zwłaszcza jak zamawiasz z pompą?

    Maciek

  • 22. Data: 2012-07-23 15:22:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-23 14:24, Andrzej S pisze:
    > Chlopie, co ty pieprzysz?
    Trochę kultury.

    > To juz nalezy pilnowac, czy zamówione B30 to B30?
    Nikt Cię zmusić nie może, ale lepiej pilnować.

    Maciek

  • 23. Data: 2012-07-23 15:50:21
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > A gdzieś napisałem, że się nie da, zwłaszcza jak zamawiasz z pompą?

    Napisałeś "Będę strzelał: dostał metr suchego betonu w przyczepkę, zawiózł
    sam" i odpowiadałeś na post który sugeruje, że takiej ilości nie da się
    zamówić.
    Dlatego wyraziłem moje zdziwienie takim faktem, bo u nas to nie problem, ale
    może to specyfika regonu. Na śląsku w każdym mieście jest kilka wytwórni
    więc jest konkurencja.

    Ja swego czasu zamawiałem dokładnie 1m i to bez pompy i też mi przywieźli i
    to w dodatku w sobotę. Ale już przy zamawianiu zapowiedzieli, że jeśli nie
    znajdzie się inny klient na ten sam dzień to w sobotę w ogóle nie będą
    pracować, bo dla 1m to im się nie opłaca firmy otwierać :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2012-07-23 16:13:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:

> [...]
    > zapowiedzieli, że jeśli nie znajdzie się inny klient na ten sam dzień
    > to w sobotę w ogóle nie będą pracować, bo dla 1m to im się nie opłaca

    hm... suche B30 :)

    imho to nikt normalny nei zagwarantuje parametrów tak sprzedanego betonu,
    zaczynając od tego że to trzeba solidnie wymieszać w betoniarce a kończąc na
    tym że trzeba dolać odmierzoną ilość wody aby uzyskać właściwą konsystencję
    tego czegoś.

    bo nei można sobei od tak dawać tyle ile się chce wody bez wpływu na
    parametry betonu.

  • 25. Data: 2012-07-23 17:09:10
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "KS" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

    Witam ;-)

    > Z tym ze nie satysafakcjonuje mnie te ponad 300PLN za ten kubik, bo jak
    > napisałem wymurowałem na nim już ścianę, włożyłem materiał prace itd.
    > Jak zaczynałem murować to myslałem że beton jeszcze nabierze wytrzymałosci
    > w koncu do osiągnięcia tej normowej ma chyba 28 dni.

    IMHO masz po ptokach :-)
    Nie zebym bronil partacza, ale skoro
    juz na poczatku bylo cos nie tak to trzeba bylo
    od razu reklamowac, teraz nic nie zrobisz ;-)

    Wylewania betonu niby prosta sprawa ale nie taka prosta :-)

    Czy jestes w stanie udowodnic ze szalunek byl ok, ze temp
    byla OK, ze nie lalo od razu litrami wody z nieba, teren suchy, czy masz
    probke odlaną itp itd.
    Czytajac Twoje posty wyglada to tak jakbys chcial wyludzic pieniadze,
    cwaniakujesz, podpytujesz, kombinujesz hehehehehehe

    ale mimo to
    pozdrawiam :-)
    Adams

  • 26. Data: 2012-07-23 19:06:31
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Przy 1 m3? Cieszyłem się że w ogóle chce im się tyle robić.

    Dlaczego? U mnie bez problemu zrobią każdą krotność 0,25m3 i przywiozą za
    jednorazową opłatą za 30zł na terenie miasta.

    > Liczyłem że conajmniej B20 zrobią.
    > Jak dla mnie takich powinno się zamykać.
    > Ludzie pakują pieniądze życia w budowę a burak jeden z drugim ma to w
    > dupie i myśli jak tu oszukać.

    Niestety ale ale to samo myśli przeciętny właściciel betoniarni :) Tyle że w
    druga stronę...

    Marek

  • 27. Data: 2012-07-23 19:07:19
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawe ile plastyfikatorow dodawali przy budowie koloseum ze tyla lat
    > sie trzyma.

    Nie ta technologia.

    Marek

  • 28. Data: 2012-07-23 19:15:19
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > Chlopie, co ty pieprzysz?
    > To juz nalezy pilnowac, czy zamówione B30 to B30?

    Tak samo jak to że musisz pilnować czy wlewasz czystą benzynę czy też z
    ochrzczoną rozpuszczalnikiem nitro.
    Kiedyś załatwiłem sobie kosiarkę, tzn paliwo trefne rozpuściło mi cały
    kranik w kosiarce i rozpuszczony plastik zapchał dysze.
    Kosiarka honda przywieziona z niemiec więc napewno OK a paliwo trefne.
    Stacja Bliska w Nowym Sączu na Węgierskiej pod Sandecją.

    A co do betonu to już napisałem jak się odbywa targowanie. Na szczęście ja
    nie targowałem bo wiem jakie mają praktyki a na dodatek beton do poważnych
    spraw to tylko w Dyckerhoff zamawiałem. Każda dostarczona porcja w gruszce
    posiadała wydruk z komputera z dokładnie wyszczególnioną ilością składników
    zużytych na zrobienie porcji.

    Marek

  • 29. Data: 2012-07-23 21:27:42
    Od: "KS" <B...@o...pl>

    > IMHO masz po ptokach :-)
    > Nie zebym bronil partacza, ale skoro
    > juz na poczatku bylo cos nie tak to trzeba bylo
    > od razu reklamowac, teraz nic nie zrobisz ;-)

    Ale kiedy od razu? Jak Gruszka przekroczyła bramę? Czy jak zaczeła
    lać?
    Wylałem beton, wyglądał podobnie jak inne, może zauwazalny był
    mniejszy udzial grubego kruszywa w porównaniu z innymi betonami jakie
    widziałem.
    Konsystencja moze tez odrobinę bardziej płynna niż w poprzednich
    betonach a moze i nie.

    > Wylewania betonu niby prosta sprawa ale nie taka prosta :-)

    Że niby co źle zrobiłem?
    Jeśli masz na mysli wibrowanie to powiem Ci że był wibrowany (choć
    przy konsystencji ciekłej/półciekłej to prawie nic nie wnosi)
    Pielegnowany tez był, podlewany przez kilka dni. lany w szalunek więc
    woda nie odpłyneła za szybklo w glebe.
    Co jeszcze mogłem spieprzyć?

    > Czy jestes w stanie udowodnic ze szalunek byl ok, ze temp.
    > byla OK, ze nie lalo od razu litrami wody z nieba, teren suchy, czy
    > masz
    Deszcz nie wymyje cementu ze środka wbudowanego betonu.
    Jak mam udowodnic? Lałem na dworze, temperatury były między 10-25 st..
    > probke odlaną itp itd.
    > Czytajac Twoje posty wyglada to tak jakbys chcial wyludzic
    > pieniadze,
    > cwaniakujesz, podpytujesz, kombinujesz hehehehehehe

    Wiesz co? nie masz nic do powiedzenia to nie pisz proszę.
    Jestem wkurzony na ludzi przez których mam beton który po kilku latach
    będzie się sypał, mogę zapomnieć o estetycznym wygladzie a na takim mi
    zależało.

  • 30. Data: 2012-07-23 21:29:44
    Od: "KS" <B...@o...pl>

    > tak z ciekawości to jak oni ci ten 1m3 btonu dostarczyli?
    >
    > bo chyab wiuęcej zapłąciłeś za gruchę niż za ten beton :)

    Gruszką. Mieli do mnie 3 minuty drogi.
    Była drobna dopłata z powodu tak małej ilości.