  • 121. Data: 2020-07-05 19:13:22
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 05.07.2020 o 13:30 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    Ja do katolików nic nie mam. Niech sobie żyją w pokoju ale niech
    nie paradują i niech nie indoktrynują ludzi w przestrzeni publicznej.
    Katolicyzm to ich prywatna sprawa i wiedza o nim nie powinna być
    szerzona w szkołach ani innych miejscach gdzie są inni ludzie.
    Uważam, że prawo powinno zabraniać propagandy katolickiej.
    --
    Kamil

  • 122. Data: 2020-07-06 10:34:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.07.2020 19:13, Kubuś Puchatek wrote:
> [...]
    > szerzona w szkołach ani innych miejscach gdzie są inni ludzie.
    > Uważam, że prawo powinno zabraniać propagandy katolickiej.

    Ja też tak uważam !

  • 123. Data: 2020-08-09 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

> [...]
    > szerzona w szkołach ani innych miejscach gdzie są inni ludzie.
    > Uważam, że prawo powinno zabraniać propagandy katolickiej.

    :-DDD
    I tak dobrze ze nie napisałes o heteroseksualistach :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 124. Data: 2020-08-09 22:20:51
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 09.08.2020 o 21:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > :-DDD
    > I tak dobrze ze nie napisałes o heteroseksualistach :))))

    A bo to oczywista oczywistość.
    Co film nie włączę to całujo się a nawet sex uprawiajo. Tfu! Zaraza i
    zgorszenie...
    Kamil

  • 125. Data: 2020-08-09 23:18:22
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 22:21:23 UTC+2 Kubuś Puchatek napisał(a):
    > Co film nie włączę to całujo się a nawet sex uprawiajo. Tfu! Zaraza i
    > zgorszenie...

    Bo ty za komuny nie żyłeś i nie wiesz, że na telewizor można firaneczki
    przymocować i zasłaniać albo odsłaniać.
    K.