  • Data: 2018-07-08 12:38:41
    Temat: Re: Rok produkcji energii - małe podsumowanie
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.07.2018 19:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nic takiego nie zakladalem. Po danych ze strony z instalacjami zauwazylem ze
    instalacja daje cirka jebalt tyle kilowatogodzin

    Dokładnie tak jest jak piszesz. Z tym, że instalacja nie wytrzyma tyle
    bez napraw. Będzie tylko gorzej niż zakładane idealne warunki 30 lat
    eksploatacji. Średnio elektronika nie wytrzyma więcej niż 10 lat,
    szczególnie taka.

    Nie wiem jak wyglądają warunki gwarancji ale sądzę, że trzeba ją
    odpłatnie serwisować żeby obowiązywała.