  • 11. Data: 2021-08-06 14:01:36
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne i sklejanie lamelek
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.08.2021 22:36, nadir wrote:
    > Mam taką samą bramę od 8-9 lat i żadnych problemów.

    Chodzi Wam o uszczelkę "między panelową" która jest taką małą listewką i
    chowa się w "zamku" panelu czy o "osłonę elastyczną" która zakrywa od
    wewnątrz łączenia paneli?

    https://www.novoferm.pl/bramy-garazowe/bramy-segment
    owe-iso-45/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2021-08-06 21:16:02
    Od: uciu <a...@g...com>

    czwartek, 5 sierpnia 2021 o 19:00:03 UTC+2 ptoki napisał(a):

    > Mozna by producenta podpytac czy ma takie na wymiane.

    Info od producenta:
    ;Witam
    ;Rolety pod wpływem słońca i nagrzania się jak najbardziej mogą robić delikatny efekt
    sklejania się. Miedzy lameli nie ma żadnych gumek sama lamela jest cała ;aluminiowa
    razem z zamkiem i jedyne co może świadczyć o skrzypieniu jest kurz który się dostał
    właśnie miedzy zamki. Należało by pancerz umyć delikatnym ;strumieniem wody( czysta
    woda) najlepiej na otwartej perforacji żeby ten kurz wymyć z zamków a także żeby
    lamele oczyścić bo tez może jakiś nalot się na nich ;zabrał co robi jeszcze większy
    efekt sklejania pod wpływem ciepła.

    ;Jednak tak jak pisałem wcześniej efekt sklejania się lameli pod wpływem mocnego
    nagrzania jest jak najbardziej możliwy.

    Jutro przemyję lamele i zobaczymy

    uciu

  • 13. Data: 2021-08-06 21:30:01
    Od: uciu <a...@g...com>

    piątek, 6 sierpnia 2021 o 14:01:38 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Chodzi Wam o uszczelkę "między panelową" która jest taką małą listewką i
    > chowa się w "zamku" panelu czy o "osłonę elastyczną" która zakrywa od
    > wewnątrz łączenia paneli?

    Nie wiem dokłądnie o co...
    O coś pomiędzy panelami - i na pewno jest to gumowe bo wkładałem tam paluchy.
    Najlepiej widać to przy otwieraniu/zamykaniu bramu gdy panel górny "wjeżdza" już do
    środka garażu a panel ponizej jest jest w pionie
    Przesmarowałem to impregnatem silikonowym do uszczelek - zobaczymy