  • 1. Data: 2021-08-04 08:34:14
    Temat: Gniazda natynkowe 230V plus internet RJ-45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję kilku gniazdek, koniecznie natynkowych, zintegrowanych z
    internetem na kabel RJ-45. Najlepiej by było aby gniazda były podwójne,
    albo 2x2 i do tego 1 albo 2 x RJ-45. Czy występuje takie coś w
    przyrodzie? Podtynkowe znalazłem i listwy do montażu na ścianie też, ale
    natynkowych nie widzę.
    Jacek

  • 2. Data: 2021-08-04 10:12:54
    Temat: Re: Gniazda natynkowe 230V plus internet RJ-45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-04 o 08:34, Jacek pisze:
> [...]
    > podwójne, albo 2x2 i do tego 1 albo 2 x RJ-45. Czy występuje takie coś
    > w przyrodzie? Podtynkowe znalazłem i listwy do montażu na ścianie też,

    Występują do systemów korytkowych, a także każde podtynkowe możesz
    osadzić jako natynkowe.  Dokupujesz tylko specjalną puszkę i osadzasz to
    gniazdo podtynkowe lub do systemów korytek w tej puszce.

    Wygląda to tak:
    https://www.sklepelektryczny24h.pl/product-pol-891-P
    uszka-natynkowa-2-modulowa-45x45.html

  • 3. Data: 2021-08-04 11:14:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.08.2021 o 10:12, Uzytkownik pisze:
    > Występują do systemów korytkowych, a także każde podtynkowe możesz
    > osadzić jako natynkowe.  Dokupujesz tylko specjalną puszkę i osadzasz to
    > gniazdo podtynkowe lub do systemów korytek w tej puszce.
    Dzięki!
    Cena takiego zestawu zamieniającego gniazda podtynkowe na natynkowe
    wychodzi dość spora. Rozważę kucie ;-)
    Jacek