  • Data: 2019-10-20 20:01:28
    Temat: Re: Rosa na szybach zewnętrznych
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2019 o 19:46 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Nie muszą sobie wyobrażać -- znam dostatecznie wielu takich. W zasadzie
    > codziennie widuję. Trudno by mnie było na taki "dodatek" namówić, nawet
    > gdyby dużo dopłacali. Nie chodzi o "jeździć", tylko o "musieć" -- z tym
    > pierwszym nie mam problemu, wręcz przeciwnie.

    Tak jak napisałem, Ty "nie musisz" i nabijasz się z tych co muszą.
    Auto to narzędzie. Jak masz zrobić 500km latem po autostradzie to
    bezpieczniej (dla Ciebie i innych) będzie jak będziesz siedział w cichym
    aucie z klimatyzacją niż gdy pokonasz ten odcinek z otwartym oknem. To ta
    sama sytuacja gdy masz zburzyć ścianę młotem na drewnianym kiju i takim
    elektrycznym, z amortyzatorami, ochroną dłoni itp. Jak robisz to przez
    naście lat to każda "pierdółka" poprawiająca komfort ma kolosalne
    znaczenie dla zdrowia użytkownika.
    Ale już wiem - Ty nie musisz, Ty lubisz jeździć...

    TG